Zomaar inneens overgegeven en heeeel beroerd!!!

Hoi,

Ik ben de hele zwangerschap al misselijk. Maar vandaag is het helemaal mis :-(
Heb overgegeven van de geur van salami ( smeerde een broodje voor mijn zoontje ) En de geur van de vieze vaatwasser is ook een drama!
Ik ben morgen 9 weken,... Kan het dat het zomaar gebeurd??
Ik kan ook niks eten alles staat me tegen :-(

Voel me belabberd en gewoon Blehhh!

xx Mama Natas

Hej Mamanataz,

Nou gaan we hier toch gewoon verder....
Die vieze vaatwassergeur dat herken ik ook!
Verschrikkelijk, kan het ding niet meer opendoen...

Als het aanhoudt kun je kontakt met de HA opnemen voor enfesamene dat helpt bij mij, maar helaas las ik een verhaal van Moon die er alleen maar beroerder van werd...
Sterkte aan iedereen die er last van heeft!

X

He getsie, vervelend zeg voor je. Het zou wel kunnen kloppen omdat ze zeggen dat je rond je tiende week je "hcg-piek" hebt. Maar dan ook goed nieuws, daarna zou het weer af moeten nemen.
Ben wel echt een geluksvogel, voel me sinds begin week 9 een stuk beter, hopelijk jij ook snel!

Ik heb Cyclizine gekregen van de dokter en het helpt redelijk. Ik probeer er max.een per dag te nemen. Maar dan is de pil s'avonds uitgewerkt. Gisterenavond kwam dan ook weer alles eruit.... dus misschien dat ik er soms toch 2 ga nemen. Al dat spugen is ook niet goed zei de dokter.
Sterkte!!
Oh ik hoop dat mijn hcg piek ook met 10weken is en dat het dan allemaal wat afzwakt, wat zou dat fijn zijn zeg.

hoi,
als ik het woord salami al lees wordt ik al beroerd.
maar het heeft ook een sterke geur zeg.ook ben ik niet zwanger.
gelukkig gaat het weer al stuk beter,had net weer 3 dozen met zetpillen gehaald.wie weet komt het weer opspelen je weet het maar nooit.hoop alleen dat het steeds vooruit gaat,eet nu alles van los en vast zit op,overal waar ik trek in heb.

hoop dat je snel weer beter wordt,probeer wel zoveel mogelijk te drinken of drinken nemen waar veel suikers in zit.zo niet trek optijd aan de bel bij je arts.anders zwak je alleen maar meer af.
gr marjan

hey hoi,
nou ja, hier is het hek van de dam. 10 weken lang misselijk maar niet overgeven en nu sinds maandag een paar keer per dag. van emesafene werd ik nog veel beroerder dan ik al was. vannacht niet kunnen slapen van de pijn in keel en slokdarm van het spugen dus vanmorgen meteen de ha gebeld, die me een drankje heeft voorgeschreven (antagel) ben net terug van de apotheek en heb de eerste slok achter de kiezen. ben benieuwd hoe lang alles binnen blijft.....

overigens heb ik totaal geen problemen met eten, vind bijna alles lekker en heb de hele dag door zin om te eten. wordt wel gek van alle luchtjes om me heen (deodorant / tandpasta / parfum / de vaatwasser / wasmiddel / zeep / hond etc.) die werken absoluut versterkend op de beroerdheid.

Oh, het lijkt hier af en toe wel de klaagmuur..... Succes allemaal.

Terug
Bovenaan