zomaar

hoi meiden,

dacht laat maar weer ffies wat van me horen.
onze klusweek zit er bijna op,dus we kunnen al weer gaan uitkijken naar mn NOD.15 april moet ik ongi worden,hoop natuurlijk van niet.ben sinds gister snipverkouden grrrrr.maarja dat gaat wel weer over.

nicole over de chat van yahoo zwangerschap forum,als je wil chatten dan moet je iets downloaden,dit krijg je automatisch te zien als je naar de chat wil.als het goed is als je dan op ja hebt geklikt dan moet je naar de chat kunnen.hoop dat je er wat aan hebt.

ankie, hoe gaat het met jou,heb je al lang niet meer gesproken op de msn en ook niet meer gezien hier.als het goed is naar mijn weten heb je ook al je klusweek erop zitten.hoop dat je goed nieuws krijgt deze maand.

jol, hoe is het met jou?weet dat je besloten had wat minder hier te zijn,maar was ff nieuwsgierig hoe het met je ging.of je al in afwachting vanje NOD zit.

nou ik ga naar mn werk toe,laatste dagje deze week gelukkig en dan lekker genieten van het weekend.
meiden werk ze allemaal.

liefs nathalie

Hoo Nathalie,
Het klussen zit er weer op. Mijn nod is 16 april. Kan je helaas dan niet op de hooge houden want dan ben ik twee weken op vakantie. Ik ga op mijn nod dag weg en kom 1 mei weer terug. Ben benieuwd. Ik ga weer voor je duimen hoor.
Hopelijk voor ons beiden raak.

Liefs jol

he jol,

ik heb 15 april mn NOD,dus we zitten allebei in dezelfde tijd in spanning.he wat lekker dat je op vakantie gaat waar ga je heen?ik heb net drie weken vakantie achter de rus,deze week was dus weer mn eerste werkweek,balen...
en als je terug komt van vakantie dan ben ik jarig :).ik ben nl 1 mei jarig leuk he.nou ik ga voor je duimen en hopen dat we samen naar het volgende forum mogen gaan.

liefs nathalie

Terug
Bovenaan