Zomaar

Elke ochtend als ik mijn bed uitstap zet ik gelijk de computer aan en ga naar deze pagina. Het is gewoon leuk om al die verhalen te lezen van meiden die net zoals jou in hetzelfde schuitje zitten. Nog drie dagen en dan moet het weer komen. Eigelijk verwacht ik niet dat ik zwanger zal zijn, maar toch is de hoop er wel elke keer. Ik heb al twee dagen een zeurende pijn in mijn onderbuik. Snap er niets van. Het is in ieder geval niet de pijn die ik normaal voel als ik ongesteld moet worden

Hoi JN

Ik moet ook nog drie dagen wachten op mijn ongi! Errug he? Ik verwacht ook eigenlijk niet dat ik zwanger zal zijn , maar toch is er iedere keer wel weer stiekem hoop......
Ik heb al een week wat last van mijn onderrug (niet erg hoor maar voel het wel) en af en toe wat steken in mijn buik. Normaal heb ik dit niet zo als ik ongi moet worden ,maar eigenlijk driedubbel als ik ongi ben!
Wanneer ga jij testen?

Groetjes Naat

Hallo Naat

Ik ben nu al een paar keer over tijd geweest en dan getest en toen was het dus niet raak. Dus ik wacht nog wel even voordat ik ga testen. Maar wel spannend allemaal hoor. Vooral omdat ik erg pijnelijke borsten heb en ook last van mijn rug en inderdaad zo'n vreemd gevoel in je buik.
Ga jij binnenkort ook testen of wacht je maar gewoon af?

Groetjes Janna Nienke

Hoi!

Pijnlijke borsten heb ik dus helemaal niet maar ja.... ik wacht ook nog ff af met testen. Ik heb ongeveer 2 maanden geleden ook een keer getest en toen was ik 5 dagen overtijd.
Maar nou is mijn cyclus ook niet altijd even regelamtig dus ik wacht denk ik nog maar ff af!(als ik het kan volhouden).
Hou je me op de hoogte?

Terug
Bovenaan