Zomaar

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Eigenlijk is er hier niet veel gebeurd......zit eigenlijk te wachten tot in ongi wordt (raar he dat ik erop zit te wachten..) maarja dan kan ik bloed laten prikken.
hahahah t zou wel een goeie grap zijn he, de 31e terug gaan naar de gyn en niet ongi geweest zijn.....hahhahaha

Op t werk is op dit moment een erorme spanning.......
We zijn er achter gekomen dat een collega de heleboel bij elkaar zit te liegen, BAH daar heb ik echt een hekel aan........
Nu heeft ze gezegt dat ze zwanger is, kei leuk voor haar, want dat gun ik haar echt.....alleen erg raar dat je wel weet dat je 10 weken zwanger bent, niet weet wanneer je uitgeteld bent....
Je vertelt: 6 september krijg ik mijn echo!! en als men daarna vraagt...wanneer moet je naar de verloskundige dat je zegt: 6 september en dan wordt er meteen een afspraak gemaakt voor een echo. Dat ze verteld: bij 16 weken krijg ik een pretecho, en zeggen dat deze afspraak al staat, en daarna zeggen dat als je bij de VK bent dat dan een datum gezocht moet worden......
Tja t kunnen verschijnselen zijn van de zwangerschap...dat je niet meer weet wat je zegt...maar dat geloof ik gewoon niet.....
T zijn zoveel tegenstrijdige dingen....

Hoe kan ik hier mee omgaan?? Heeft iemand tips....en zou t kunnen zijn dat ze alles verzint???

Ik hoor t graag van jullie.....

Liefs Flower

Hoi Flower,
Bedankt voor je lieve reactie van mijn bericht.Ik heb ooit ook zo'n collega gehad. Die verzon alles wat los en vast zat, maar ook over een ander en dit werd wel eng.Dit zijn fantasten.Mensen die hun leven mooier proberen te maken dan het in werkelijkheid is. Ze gaan er zo in op met de belevenissen uit hun fantasiewereld, dat ze het zelf ook echt gaan geloven met wat ze vertellen, uit die fantasiewereld.Het beste is om deze mensen zoveel mogelijk proberen op afstand te houden en mocht dit niet lukken met hun verhaal meegaan.Zodra je dit niet doet dan kunnen ze jouw leven ook in gevaar brengen. Gelukkig hebben het al veel mensen het door op je werk, dit maakt het een stuk makkelijker. Succes en liefs

Hi Angela,

Tis net wat je zegt, soms is het te eng voor woorden.....
voorbeeld een collega van mij was zwanger van een tweeling..is helaas eentje verloren rond de 10e week......de 2e gata gelukkig erg goed mee......maar ze heeft nog wel verdriet ervan.....komt die andere collega aan: ja ik denk dat ik zwanger ben van een tweeling en met eentje gaat t niet goed.....
Ander voorbeeld......
een collega van mij heeft een huis gekocht met haar vriend (inmiddels ex) in de tussentijd gaat dit dus uit.....
Ze verteld dat tegen een paar mensen op t werk.....komt die andere collega aan: een vriendin van mij heeft toch iets mee gemaakt....ze heeft een huis gekocht en nu is het uit.....
Dan denk ik: waar ben je mee bezig joh.....
Ik vind het ook erg akelig en vertel haar niets over mij....
maar wat ik helemaal eng vind is dat ze ook met mijn schoonzus omgaat....dadelijk gaat ze gingen verzinnen over mij en tegen mijn schoonzus zeggen....

Doegggg

Ik ken ook zo iemand. Het lijkt wel of ze dan graag de aandacht willen hebben ofzo. Alsof ze het niet kunnen uitstaan dat een ander aandacht krijgt doordat die persoon iets leuks of iets naars heeft meegemaakt. Hun verhaal is ook altijd erger, leuker of gekker kortom altijd de overtreffende trap. Heel vermoeiend die types...

Lieve Flouwer,

Ja daar ben ik weer, Ank
Ik ken ook iemand in mijn heeeeeeele nabije omgeving die dat ook doet. Ze beginnen hier vaak mee om in de aandacht te staan en gaan er naderhand zelf in geloven. Natuurlijk, het is heerijk, de aandacht die je krijgt als je zwanger bent maar het moet wel terecht zijn. Het beste is gewoon om het te negeren, het is moeilijk maar anders stoor je je alleen maar eraan.

oeoeoeo, nog 1 weekje dan heb ik m'n echo, ik ben zoooooooooooo benieuwd!!!!

Dikke kus, Ank en frummel

Terug
Bovenaan