Hi meiden, af en toe kom ik hier s langs wippen, heb al veel vragen beantwoord gekregen door dat wat jullie hier schrijven! Ben zelluf nog niet zo lang bezig met zwanger worden (ronde 8) maar heb nogal wat klachten elke keer, komt er op neer dat k me aardig ziek voel 3 van de 4 cyclus weken. Enfin, ben bij een iriscopist geweest die dit allemaal wel kon plaatsen, en heb homeopatische middelen gekregen die helaas niet echt aanslaan..Vandaag weer s naar de huisarts gegaan en deze was zeer begrijpend, k heb een verwijzing voor de gyn, en ben hier best happy mee! Helaas afspraken bureau is al gesloten dus tot maandag wachten..maar geeft mij wel een lekker positief gevoel.
Ook mijn manneke is er content mee, hij is best bang dat hij "onvruchtbaar "is omdat hij in zijn vorige huwelijk vrij lang bezig is geweest met de kinderwens, zonder resultaat, ex heeft inmiddels al kids. Wel fijn dat hij middels een onderzoek een antwoord kan krijgen in de toekomst, t is een slopende gedacht voor m geworden!
Wel voor iedereen hier hoop ik dat jullie kinderwens voorspoedig wordt ingewilligd! En veel zon plezier!
Ook mijn manneke is er content mee, hij is best bang dat hij "onvruchtbaar "is omdat hij in zijn vorige huwelijk vrij lang bezig is geweest met de kinderwens, zonder resultaat, ex heeft inmiddels al kids. Wel fijn dat hij middels een onderzoek een antwoord kan krijgen in de toekomst, t is een slopende gedacht voor m geworden!
Wel voor iedereen hier hoop ik dat jullie kinderwens voorspoedig wordt ingewilligd! En veel zon plezier!