zomaar

Hi meiden, af en toe kom ik hier s langs wippen, heb al veel vragen beantwoord gekregen door dat wat jullie hier schrijven! Ben zelluf nog niet zo lang bezig met zwanger worden (ronde 8) maar heb nogal wat klachten elke keer, komt er op neer dat k me aardig ziek voel 3 van de 4 cyclus weken. Enfin, ben bij een iriscopist geweest die dit allemaal wel kon plaatsen, en heb homeopatische middelen gekregen die helaas niet echt aanslaan..Vandaag weer s naar de huisarts gegaan en deze was zeer begrijpend, k heb een verwijzing voor de gyn, en ben hier best happy mee! Helaas afspraken bureau is al gesloten dus tot maandag wachten..maar geeft mij wel een lekker positief gevoel.
Ook mijn manneke is er content mee, hij is best bang dat hij "onvruchtbaar "is omdat hij in zijn vorige huwelijk vrij lang bezig is geweest met de kinderwens, zonder resultaat, ex heeft inmiddels al kids. Wel fijn dat hij middels een onderzoek een antwoord kan krijgen in de toekomst, t is een slopende gedacht voor m geworden!

Wel voor iedereen hier hoop ik dat jullie kinderwens voorspoedig wordt ingewilligd! En veel zon plezier!

Hoi Simoon,

Wat interessant dat je bij een iriscopist bent geweest! Hoe ging dat in z'n werk? En kon je er iets mee?
Homeopatische geneesmiddelen hebben vaak een langere inwerktijd, hoe lang gebruik je ze al?
Fijn dat je door mag naar de gyn., weer een stapje verder. Hopelijk geeft dat jou en ook manlief snel uitsluitsel en gaat jullie wens snel in vervulling.

Suc6, Suus

Wel bij de iriscopist ga je eerst zitten achter zo'n apparaat waarin hij/zij naar je ogen kan kijken, vervolgens vertelt hij/zij zijn bevindingen en praat je daar over. Bleek bij mij om mijn hormonen te gaan etc.. Alle klachten van mij had hij zo op een rij genoemd! K heb de medicijnen nog maar een maandje gebruikt, misschien idd te kort dag om dan te kunnen zeggen dat t helpt, maar stiekum vond ik het wel zwaar worden allemaal, die klachten etc..Dan voel ik mij toch wat vertrouwder bij wat meer onderzoeken.
Jij ook veel succes verder!

Terug
Bovenaan