Zomaar

Hoi lieve meiden,

Ik heb niet echt iets boeiends te melden maar ik dacht ik laat weer eens wat horen!

De hernia van mij man gaat heeeeel langzaam voorruit. Dinsdag moeten we naar het ziekenhuis voor de tussenstand. We zijn bezig met een second opinion want het gaat er een beetje vaag aan toe in het ziekenhuis waar wij komen.

Vrijdag hebben we intake IUI maar het hangt ervan af hoe het dinsdag met het vervoeren van mijn man gaat. Als dit moeilijk en heel pijnlijk wordt dan moeten we misschien afbellen. Uiteraard gaan we ervoor want we willen allebei heeeeeel graag verder met de procedure.

Ik heb een sterk voorgevoel dat het voor het eind van het jaar wel eens raak zou kunnen zijn. Maargoed dat voorgevoel wijzigt nog wel eens en eigelijk durf ik niet te hopen. Het zou wel een geweldig kerstcadeau zijn!!! We proberen niet teveel te hopen want dan valt het zo tegen.

Maandag moet ik ongi worden. Ik hoop er ook erg op want dan is mijn cyclus na de operatie weer helemaal op orde en dat maakt het allemaal makkelijker. Ik voel nog helemaal niets maar dat was de eerste keer na de operatie ook. Misschien komt dat omdat er nu een eileider vrij is??

Ik heb komende week trouwens een weekje vrij genomen om even bij te komen. Mijn schoonvader ligt nog steeds in het ziekenhuis en ik zit er even doorheen. Even niet vroeg op staan dus! Heeeerlijk!

Meiden laten jullie even weten hoe bij jullie de stand van zaken is?

Liefs Inge

Hoi Inge,
je krijgt veel voor je kiezen als ik het zo allemaal lees. Hopelijk is je man in staat om mee te kunnen komende week.
Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk met de IUI aan de slag, begrijpelijk dat je de intake niet voorbij wilt laten gaan anders duurt het weer wat langer.

Voor je man moet het ook moelijk zijn, want hij wil natuurlijk ook graag maar kan het misschien niet. En dat wekt wellicht een schuldgevoel bij hem op.

Rust komende week lekker een beetje uit, dan kun je er weer tegenaan. En ik hoop van harte dat jullie je kerstcadeau krijgen waar je zo naar verlangd!!!

Nog een vraagje, na je operatie was je menstruatie toen van slag? Ik had namelijk afgelopen week ongi moeten worden, maar ben het nog steeds niet. Nu kan dat natuurlijk komen door die kijkoperatie, maar de gyn heeft daar eigenlijk niets overgezegd.

Heel veel succes, rust lekker uit en zet hem op de komende tijd!!

Groetjes
Puck

He Inge,
Sjonge,sommigen mensen krijgen ook altijd alles tegelijk!! Ik kan er helaas over meepraten...Maar dan heb je het tenminste ook maar weer achter de rug!(in je mannetjes geval,hopelijk ook letterlijk)

Succes meid en rust lekker uit! doen wij ook(eindelijk vakantie na hectische maanden met ook veel zhs bezoeken)

gr. petra

Hoi Inge,

Je hebt het ook niet echt makkelijk zeg. Wel fijn dat je een weekje vrij bent. Dat is in zo'n situatie wel lekker je loopt jezelf anders voorbij.

Ik hoop dat de hernia sneller geneest en misschien kunnen ze bij de secondopinion wat duidelijker zijn.
Ookal zijn je kansen met IUI niet veel vergroot maar ook ik had het gevoel dat als ze daar mee begonnen het wel snel raak zou zijn. Ik werd daardoor erg ontspannen de maanden ervoor. Maar nu gaat dat bij ons niet door dus sta k mentaal weer bij af. Ik hoop dat je gevoel gelijk heeft en je de grootste kerstkado krijgt die er is : de vooruitzicht naar je eigen beebie. Ik was al zo ver in gedachten dat ik al een wiegje gekocht had!! Maar die komt echt nog wel van pas hoor!! Daar ga ik vanuit. Volgend jaar wordt hij in gebruik genomen. Zo ik benweer eens lekker positief aan het wezen. hahaha maar dat komt wel goed he? Met jou ook.

Het gaat ons allemaal lukken hier! Op naar een 2005 beebie.

Liefs Claudy

PS: hoe regel je een second opinion??? Misschien is dat wel wat voor mij.

Hoi meiden,
Puck ik werd na de operatie 2 dagen te vroeg ongi. (normaal elke 4 weken op woensdag en nu werd ik het op maandag).
Ik had ook vooraf helemaal geen pijn of bruine prut die ik normaal wel had.
De gyn. heeft wel gezegd dat ik niet zwanger mocht zijn omdat tijdens de operatie alles wordt vernietigd wat er zit. Misschien is jouw eitje van deze maand verloren gegaan? Ik durf er eerlijk gezegd geen uitspraken over te doen maar ik kan me wel voorstellen dat na zo'n ingreep de boel even van slag is.

Petra, ik ga zeker proberen om uit te rusten. Soms lijkt het wel of alles altijd bij dezelfde mensen gebeurt vind je niet? Niet dat je het een ander gunt maar de emmer is gewoon een keer vol.

Claudy, is dat zo dat IUI je kansen niet erg vergroot??? Ik heb hier niet echt info over dus wil er wel meer over weten!! Wat K voor je dat jullie nu weer met een kluitje in het riet worden gestuurd! Tuurlijk wordt die wieg in gebruik genomen!! Komt echt goed weet ik zeker!
Je kunt een second opinion aanvragen via je huisarts. Hij is verplicht je een doorverwijzing te geven voor een andere arts/een ander ziekenhuis. Hij mag je dit wettelijk gezien niet weigeren.
Sterkte meid! Ik leef met je mee!

Liefs Inge

Terug
Bovenaan