zomaar

t is bijna maart en dan zijn mijn vriend en ik op de kop af al drie jaar bezig om een wondertje te maken maar ja we houden de moed er in ik heb een hele onregelmatige cyclus en na bijna een half jaar niet ongesteld te zijn geweest was ik vorige week zaterdag ongi ik denk dat ik de enige vrouw was op deze aardkloot die ontzettend blij was!! want nu heb ik toch wel weer een sprankeltje hoop dat ik mischien komend weekend vruchtbaar ben we zien t wel ik doe mijn best en voor iedereen hier heel veel succes hoor!! doeg groetjes van annemarie

Hoi Annemarie,

Ben je wel eens bij de gyn geweest? Een half jaar niet ongesteld zijn is nl. echt niet goed hoor. Ik had dat ook en bleek pco te hebben. Dan heb je dus niet uit jezelf een eisprong en moet je dit opwekken met medicijnen.

Succes!

Anoniem neemt me de woorden uit de mond. Als je nog niet bij een gyneacoloog bent geweest dan moet je dat zeker even doen.
Als je nog meer vragen hebt dan horen we het wel!
gr.Inge

Hoi Annemarie,
Ook ik had een zeer onregelmatige cyclus die soms ook maanden op zich liet wachten.
Niet echt makkelijk als je zwanger wilt raken.
Ik zelf ben naar een klassieke homepate gegaan die mij slechts twee korreltjes heeft meegegeven waarvan ik er één de volgende dag onder mijn tong moest laten smelten, vijf dagen later moest ik haar bellen of ik al wat gevoeld had, ik stond er heel sceptisch tegenover, maar werd na een paar dagen licht ongesteld en vanaf die tijd netjes elke 36 dagen ( nog lang maar beter dan maanden niks )
Natuurlijk kan ook de reguliere geneeskunde je helpen, misschien heeft moeder natuur net een klein handje hulp nodig.
Succes, Karin.

Terug
Bovenaan