Zomaar

Hallo allemaal!
Ben net terug van een verjaardag en iemand stak ons nog even een hart onder de riem, zo van: klote van je mk, maar je wordt vast wel weer snel zwanger.
Lief bedoeld, maar ik werd weer even met de neus op de feiten gedrukt dat ik niet meer zwanger ben. En opeens werd ik daar weer heel verdrietig van. Ik was anders vandaag ook 12 weken zwanger geweest. Had deze datum daarom ook aldoor heel goed in mijn hoofd omdat je dan normaal gesproken safe bent...
Sorrie, heb een heel klein dipje en moest dit even kwijt.
Heb ook eigenlijk geen idee hoe lang het gemiddeld weer duurt (hoevaak je weer ongesteld wordt) voordat je weer zwanger raakt. Ik ben nog niet eens weer ongesteld geweest, dus het zal nog wel even duren...
Groetjes Set

Hoi Set

tuurlijk heb je een dipje nu maar het komt goed, je weet dat je zwanger kunt raken en dat het echt weer zal lukken het is alleen een kwestie van tijd maar het zal echt een keer lukken! het is niet te zeggen wanneer je weer zwanger raakt maar die tijd komt en daar moet je je denk ik aan vasthouden. Ik zit zelf nu ook in een dipje na een miskraam van 5 1/2 week maar probeer me voor ogen te houden dat het in ieder geval mogelijk is en dat ikgeduld moet hebben

Liefs en sterkte
Lotte

Hoi Set,

Kwam jij ook niet van het decemberforum? Volgens mij ken ik je naam nog van dat forum. In ieder geval wil ik je veel sterkte wensen. Hopelijk voel je je snel weer beter en kunnen we met zijn allen weer door naar het zwanger forum!

Sterkte

Groetjes Frederique

Hoi Set,
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als jij denk. A.s dinsdag zouden we naar het hartje gaan luisteren. Maar dat is helaas niet meer nodig. 6 Juli zal voorlopig nog wel in mijn hoofd blijven zitten. Wat mij wel hoop geeft is dat we vaker klussen deze maand. Omdat ik niet weet wannneer mijn vruchtbare dagen zijn. Ik ben trouwens wel ontzettend moe. Heb jij dat ook?
Hopelijk gaan we met zijn allen naar het Maart forum. Verwen jezelf ergens mee. Dat heb ik ook al een aantal keren gedaan. Als ik iets te duur vond heb ik het lekker gekocht omdat ik "zielig"was. Maar ik hoop dat je een beetje uit je dipje kan komen.
Liefs Eefje.

Moeilijk he? 20 augustus was ik uitgerekend, komt nu heel dichtbij. Nu ik net ontdekt heb weer zwanger te zijn, is het de pijn iets minder heftig. Maar een moeilijke periode wordt het zeker. STerkte.

Liefs,
Luna

Terug
Bovenaan