Zomaar

Hallo allemaal,

ik ben ook niet meer zo actief op het forum. Ik kan ook niet echt wennen aan het nieuwe forum.

Ik ben morgen alweer 10 weken als alles goed is. Overmorgen heb ik alweer een echo. Het blijft toch iedere keer weer spannend. Ik merk dat naarmate de echo dichterbij komt, ik toch weer wat nerveuzer wordt. Maar dat is normaal he? Ik voel me nog heel zwanger. Mijn borsten rijzen de pan uit en tot gister ben ik iedere dag misselijk geweest. Dat wordt nu gelukkig wat minder. Al maakte ik me gisteren toch stiekem weer zorgen dat dat weer niet goed was.

Al met al kan ik er gelukkig wel nog van genieten en stiekem dromen over wat komen gaat.

Misschien gek dat ik nog steeds op dit forum schrijf, maar op de een of andere manier voel ik me hier toch het meeste thuis.

Hoe is het verder met iedereen? Biate alles goed met je? Wanneer is je NOD ook alweer?

Liefs,

Gitta

Hoi Gitta,

Leuk wat van je te horen. Ik kan ook niet goed wennen aan dit forum. Ik ben blij dat ik een nieuwe snellere computer heb, anders was het helemaal niet doen zijn.

Spannend hoor morgen die echo. Wat zal jij blij zijn als je morgen rond deze tijd weer rustig op de bank zit met een een glaasje sap en je hand op je buik!

Ik wens je heel veel succes  en plezier  morgen!!!!

Gr. Anne-Marie

Hoi Gitta,

Wat leuk om van je te horen, had laatst nog in een bericht aan Po gevraagd of zij wist hoe het met je ging. Ik ben hier ook veel minder en reageer alleen maar op oude bekenden. Voor de rest ben ik prive gaan mailen met Monique was ook actief op dit forum staat nog wel op het nod lijstje maar is hier ook veel minder.

Met mij gaat het eigenlijk heel erg goed. Voor het eerst sinds mijn 2e mk heb ik deze maand naar mijn ongi geen afscheiding meer, ik heb nu dan ook het gevoel dat het weer helemaal op de rit is. Mijn nod is 2/3 april. Mijn cylcus was de laatste keer plotseling 29 dagen?? Maar ja een dagje is nog niet zo erg. Verder kan ik vooral de laatste tijd er veel minder mee bezig zijn. Ik heb alles een beetje van me af geschreven en dat helpt echt! Ik heb nu net mijn vruchtbare dagen gehad en ja natuurlijk als de dood mijn ei te hebben gemist, misschien dat ik mijn vriendje vanavond voor de zekerheid nog een keer probeer te verleiden. Maar die vind dan al gauw dat ik doordraaf en ja wil hem ook niet verplichten of onder druk zetten. De 2 weken voor mijn nod vind ik het toch wel moeilijk om er minder mee bezig te zijn. Maar het gaat echt veel beter, misschien komt het ook wel dat ik zo aan voorjaar toe was. Ik hoop wel dat het nou snel raak mag zijn, ben er helemaal klaar voor.

Jij hebt morgen je echo, ik hoop dat je weer goed bericht krijgt, ik heb echt het gevoel dat het nu wel goed zit me jou. Ik blijf je volgen... je bent toch wel een vriendinnetje van me geworden, hi h...
Tot gauw.
Liefs Biate

Hoigitta

Leuk om iets van je te horen wij zijn zijn juist blij met ook leuke verhalen!!
Nou het is nog steeds 1 van de drie (jij biate en ik) maar wie weet is biate met haar komende NOD aan de beurt!Je houdt ons toch wel op de hoogte he

geniet geniet geniet!!!

joyce

Terug
Bovenaan