Zomaar

Hoi hoi,

Ik ben hier niet meer zo vaak te vinden, gewoon geen puf en moet het van de gyn rustiger aan gaan doen, daarom werk ik voorlopig maar halve dagen.

Met Lyanne gaat het super, ze slaapt als een prinsesje op haar nieuwe kamer, kan helaas geen foto's plaatsen, manlief heeft weer eens iets verander, maar ze staan wel op onze hyves pagina. Vanmorgen ontdekte ik dat Lyanne er weer een kies bij heeft gekregen, ik dacht dat ze ze al allemaal had, maar nu dus 2 kiesjes achter elkaar en aan de andere kant komt er ook nog 1 door.

Ik zag de verjaardagslijst van onze kindjes, 2 jaar alweer, wat gaat de tijd toch snel!

Er zijn inmiddels ook al weer een paar nieuwe wondertjes bij en toch ook al een hoop zwangeren onder ons.

Meiden, ik hoop echt dat ij nog lang van elkaars verhalen en foto's mogen genieten!!

Groetjes, Marieke mv Lyanne en 21+4 wkn zwanger

Hoi!

Volgens mij is het hier de laatste tijd toch heel rustig. Als het weer wat beter wordt zit toch iedereen buiten of is met vakantie.

Doe rustig aan en geniet er lekker van!

Tot binnenkort!

Groetjes,
Nelly.

Tja ik maak mijzelf er ook schuldig aan om niet constant te reageren maar wel mee te lezen en dus bij te houden wat er leeft onder iedereen.

Voor jou hou je lekker rustig in hoeverre dat gaat met een aap van bijna 2 en geniet van je zwangerschap het blijft een bijzonder iets. Ik zal snel op je hyves kijken voor haar nieuwe grote meisjeskamer. Wij gaan die van Elisa volgende week aanpassen... Spannend hoor zo'n groot bed!

Hey Marieke,

Ook ik maak me schuldig aan het alleen maar lezen,als het weer het toelaat zijn we buiten en heb op het moment ook niet zoveel zin om te reageren...maar lezen blijft altijd leuk om zo op de hoogte te blijven van wat er reilt en zeilt!!
Doe lekker rustig aan meid en geniet van je zwangerschap en je gezin!!!

Liefs Kitty en Tess

This vaak ook zo lekker weer, niks om achter de computer te zitten! En gezondheid gaat voor alles, zeker nu je weer zwanger bent!
Kzag de foto's op hyves, die muurschildering van de kamer van Lyanne is wel gaaf hoor! Daar zou ik ook heerlijk mee slapen!

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan