zomaar

Hoi meiden,

Ik weet niet of jullie mij nog kennen van het begin van de zwangerschappen? Ik was ook in augustus uitgerekend maar kreeg een miskraam in januari.

Inmiddels ben ik alweer bijna 11 weken zwanger en ben in december uitgerekend. Ik wilde het even hier komen zeggen. Ik vind het zelf altijd leuk om te weten als iemand het toch weer is gelukt na een miskraam zwanger te worden.

Heel veel plezier nog van en met jullie zwangerschappen en groetjes van mij.

Petra

Hoi Petra,

Ik kan me je zeker nog herinneren. Heel fijn om te horen dat je weer zwanger bent. Van Harte Gefeliciteerd! Ik hoop van harte dat het nu wel goed mag gaan!

Hoe gaat het nu? Hoe voel je je? Anders dan de afgelopen keer? Heb je al een echo gehad?

Groetjes,
Leeuwtje  

Hallo Petra

wat goed om van jou te horen! En dat is super goed om te weten dat jij zo snel weer zwanger ben en ik wens jou veel succes met deze zwangerschap- Tenminste zou jij geen last hebben van de tekort aan kraamzorg dat wij kunnen verwachten tijdens de vakantiepriode;-)

Mor 74
29 weken

Oh wat leuk dat jullie nog weten wie ik ben, doet me goed

@ leeuwtje, ik voel me super! Heb nauwelijks klachten en voel dat het van binnen enorm goed zit. De vorige keer had ik dat niet. Ik was de hele zwangerschap bang. Ik voelde me gewoon de hele dag angstig. Dat was vanaf het begin al zo. Dit keer totaal niet. Het voelt gewoon supergoed aan allemaal. Ben ook niet misselijk haha echt een voordeel he. Alleen wat last van hormonen en buien, maar welke zwangere heeft dat niet he?

@ Mor, hihi nou gelukkig heb ik dan geen tekort aan kraamzorg maar jemig...ik krijg misschien wel een sinterklaas of kerstkind en dat is ook een ramp op zulke dagen he pfff moet er niet aan denken. Hopelijk kiest hij er voor om er tussen in gewoon te voorschijn te komen hahaha.

@ Micky, thx meid, ik geniet er ook van hoor. Het kan me niet snel genoeg gaan naar die 12 weken toe haha.

Groetjes en liefs Petra

Hey! Ook ik kan me je herinneren. Wat een supernieuws dat het toch weer gelukt is! Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst.
Veel liefs,
Marian

Hey thx meiden, leuk dat jullie het nog weten. Ik weet het van jullie ook allemaal nog.

Heb vandaag de baby voor het eerst gevoeld...super vroeg weer maar ja ik herken het he...tjonge wat een fijn gevoel. Wowerdewow!

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan