zomaar!!

ff mijn hart luchten!

Weinig kwaaltjes gelukkig, geen buikpijn, geen rugpijn, el gevoelige borsten en veel pijn aan mijn stuitje. maar dit komt bij mijn heiligbeen vandaag. moet ik eigenlijk ook voor naar therapie.
Net een flinke aanvaring gehad met manlief. Waren ook wel mijn hormonen, ben echt zo door het lint gegaan dat ik me nu toch een beetje zorgen maar of ukje hier niet de dupe van is geworden. Volgende wk woe een controle bij de vk. Dan hopen we het hartje te kunnen horen, want voor de laatste 2x lagen mijn darmen er maar al te lekker voor.

Zo ik ben het kwijt.!!!
Wat zijn vrouwen toch rare mensen, denk ik soms
 
is heel herkenbaar die oplaaiende hormonen.
ik ben tijdens de zwangerschap ook wel eens door het lint gegaan en zal nu zeker ook wel weer eens gaan gebeuren.
maar je ukkie is daar echt niet de dupe van hoor maak je daar maar niet druk om.
 
ook mijn vriend en ik hebben 2 jaar geleden echt knallende ruzie gehad.
ik liep echt te schelden, te gillen en heb hem zelfs geslagen!!!
t enige wat hij deed, was heel rustig blijven, en mijn armen proberen te pakken waardoor ik niks meer kon.
omdat hij zo rustig bleef, werd ik nog kwader hahahahaha.
nu lachen we er wel eens om, maar schaam me ook nog wel eens omdat ik mn eigen vent heb geslagen.
in deze zwangerschap hebben we nog helemaal geen ruzie gehad. niet eens een klein ruzietje.

die kleine merkt er niet veel van hoor.
stres is natuurlijk niet goed voor je kleintje, maar t was maar eventjes. kan geen kwaad hoor.

nou, doe rustig aan :p

liefs, do
(morgen 31 weken zwanger van onze 2 meid)
 
ook mijn vriend en ik hebben 2 jaar geleden echt knallende ruzie gehad.
ik liep echt te schelden, te gillen en heb hem zelfs geslagen!!!
t enige wat hij deed, was heel rustig blijven, en mijn armen proberen te pakken waardoor ik niks meer kon.
omdat hij zo rustig bleef, werd ik nog kwader hahahahaha.
nu lachen we er wel eens om, maar schaam me ook nog wel eens omdat ik mn eigen vent heb geslagen.
in deze zwangerschap hebben we nog helemaal geen ruzie gehad. niet eens een klein ruzietje.

die kleine merkt er niet veel van hoor.
stres is natuurlijk niet goed voor je kleintje, maar t was maar eventjes. kan geen kwaad hoor.

nou, doe rustig aan :p

liefs, do
(morgen 31 weken zwanger van onze 2 meid)
 
hahaha klinkt hééél bekend!

Ik ben nu zwanger van de tweede, maar bij de eerste was het echt drama. Komt nog bij dat we toen ik 12 weken zwanger was moesten verhuizen en alles moest in 3 weken geregeld. Stress stress en te veel schoonmoeder om je heen = ruzie met manlief!

Deze keer is het stukken minder, vooral manlief is daar blij mee haha. Maar ja, die hormonen zorgen er toch écht voor dat je je soms net een alien voelt.

groetjes
Nienke
 
Terug
Bovenaan