zomaar

gewoon even wat kletsen

wat is het hier ontzettend rustig geworden. ik zit nu ook bij mamaclub mrt 2012 en elke dag wel 10 nieuwe topics en een grote groep.
Zo was het ook hier in onze tijd
wat is het anders he, nu al die eerste onzekerheden weg zijn en je helemaal geniet van onze dreumesjes

vandaag even bij mijn buuf aangebeld en toen stelde ze voor dat ik thuis ging liggen en mara daar liet. Een 20jarige adhd-er met geen ervaring met babies of een babieveilig huis. Tja toen werd ik wel even geconfronteerd met mijn beschermende gevoelens hoor.
Gewoon gedaan, Mara is wel zo makkelijk, ze voelde zich daar op haar gemak en keek niet op of om toen ik wegging. Ik weet dat mijn buuf een heel goed stel hersens heeft en wel verder nadenkt dan haar neus lang is+ overwicht kan hebben.
Ik kreeg Mara met een volle buik terug hahaha die had daar 2x zoveel gegeten als thuis, heerlijk gespeeld. en toen buuf op de wc zat rende ze de tuin in, ging tussen de dahlia's zitten en trok de kat op schoot. daar zat ze dan. Zo jammer dat buuf er geen foto van heeft.
Mara groeit op met 4 katten dus die is wel wat gewend en hun kat is dus echt een giga doetje. onze katten doen dat niet hoor, bij haar op schoot. zo zachthandig is Mara ook nog niet altijd.
blij toe dat ze dit uitspookte ipv de kattenbak ingaan en poep pakken of de kattenbrokjes pakken of een kabel. nee ze gaat wel naar buiten en bij de kat zitten. gekke meid is het ook.
Mama heeft ondertussen geslapen en was ook wel blij met dit spontane aanbod.
het plaatje van onze dreumes tussen de bloempjes met grote harige pers op schoot hahahaha het gaat maar niet van mijn netvlies

o nou ik had vandaag toch de schrik van mijn leven ooooooooo word nu nog gek van als ik eraan denk en het blijft door mijn hoofd spoken.

demi heeft door hoe ze de trap op kan komen was ze dus even op een onbewaakt moment de trap opgeklommen ik haar zoeken loop ik net naar de trap komt ze van de trap af gevallen. net als ik zo`n film ooooooo ik werd helemaal gek was zo bang dat ze iets had ....... maar me nu nog zorgen.

maar zij even huilen en toen was het weer goed en wou ze weer de trap op....pff wat een die hard.......
en ik maar huilen van de schik......
het zag er zo erg uit....net een horror film voor mij.

kus

schrikken he
wij hebben op onze gangdeur een draaiknop, dus de eerste 4 jaren kan Mara niet uit zichzelf naar de trap, aangezien daar ook de voordeur is zijn wij wel blij.
Mara kan al maanden de trap op, maar alleen met ons erbij gelukkig

Wel was ze op de bank geklommen, en naar de computertafel ernaast gekropen en klom daar op! schrik, snel weghalen en de box in. Alleen dan leert ze het af nl.
ze wil op de schouw klimmen en gaat op haar stoeltje staan enzovoorts, duwt zichzelf tussen alle kieren heen, om maar bij die plekken te komen waar ze niet mag zijn.

Gelukkig heb ik haar niet van de trap hoeven vallen, pfff zou er ook een hartverzakking van krijgen hoor.
wel was ze laatst iets te snel en stond al bij de trapgat en het hekje was nog niet dicht dat was mij eng genoeg.
Gelukkig kunnen ze veel hebben hoor, maar toch

wij hebben ook een 2 meter breed hekje voor onze open keuken, aangezien je daar de kattenbak, kattenvoer, waterbak, fornuis, hete oven enz. hebt. liever voorkomen hihihi

ja das idd schrikken zeg, als je kind van de trap valt!
kan hier gelukkig niet gebeuren. lang leve de traphekjes (en die van mij zijn echt met een speciaal slot, zelfs de oudste krijgt die nog niet los en ik met heel veel moeite hahaha)

t klimmen herken ik wel. aleiyah wilt ook overal op klimmen ppffff.
kan haar geen seconde alleen laten, want dan klimt ze dus zo de bank op. (snapt alleen niet hoe ze eraf moet dus dat zou vallen worden)

t doet mij altijd denken aan look how's talking. dat meisje ziet peter pan en denkt: dat kan ik ook. ze klimt dus op de kast en probeert te vliegen hahahaha
nou, ik zie aleiyah er oo kgerust voor aan!!!!!

liefs, do

of pipi langkous! die deed ik als kind altijd na, mocht het ook nooit kijken van mijn moeder hahaha
mara weet heel goed hoe ze op en af de bank kan en ze heeft een kinderstoeltje waar ze netjes op gaat zitten.
mara is wat dat betreft te slim
gaat zelf al goed op haar loopfietsje zitten, nu nog lopen haaha dat snapt ze dan net niet
haar poppenwagen gebruikt ze niet voor poppen, gewoon zelf in gaan zitten en dan vroemvroem als mama duwt
speelgoedbakken worden op dekop gezet, alle blokjes eruit en dan zelf in de bak hahaha

klauteraapjes benne het

jeetje wat een druktemakers zijn dat zeg. Jujren heeft helemaal geen klimneigingen,maar valt regelmatig van de bank af, zelfs als er echt naast zit. als ze maar brullen en met de armen en benen slaan is er niet zoveel mee aan de hand.

Ben met mijn oudste van de trap gevallen, mijn middelste viel tussen mij en de kachel van de commode, die had lichte hersenschudding, en die viel van de trap bij mijn schoonmoeder.
En Jurjen is ook een paar keer gevallen. Het hoort erbij, maar de schrik slaat je elke keer weer om het hart of er niets ergs is. Het went dus nooit

Terug
Bovenaan