Hoihoi,
Ja, het blijft moeilijk kleertjes kopen! Heb zelf een zoontje van augustus 2007. Voor hem heb ik lange mouwtjes en lange broekjes gekocht. Het is meestal toch katoen dus zeker voor de minder warme dagen erg geschikt. Afgelopen zomer toen het heel warm was had ik een paar leuke rompers gekocht met opdrukje en dan met korte mouwtjes, die kan je als het kouders is ook gewoon aan doen met iets erover heen en daar had ik dat wat korte broekjes bij.
Jasje heb ik niet gekocht. Toen niet en afgelopen zomer ook niet. Hij had een oude van iemand gekregen en die heeft hij nooit aangehad. Altijd een vestje en als het koud was een dekentje in de maxicosi of de kinderwagen. Voor de winter had ik wel een jasje, niet zo'n hele dikke omdat hij toch in de wagenbak lag en daar nog een dekentje overheen zat.
Misschien kan je van iemand wat lenen zodat je zelf niet veel hoeft te kopen. Owja, ik had trouwens van te voren maar 3 setjes kleertjes. Je krijgt vaak ook veel en dan kan je specifiek vragen. Is het warm dan doe je wat koelere kleertjes en is het wat kouder dan vraag je wat warmere kleertjes in de eerste maatjes. En als je 2 vestjes hebt ofzo die je over een shirtje aan kan trekken scheelt dat ook weer!
Succes ermee!
Groetjes,
Jo