zomer in ons mannenhuishouden

Zo nu ga ik de boel ff lekker bevuilen hier met onzin
Ik kom net uit een late dienst, dus ff iets anders voor ik mijn bedje in rol.
Heb geen onderwerp, maar er wordt nog maar zo weinig geschreven dat ik maar wat neer ga pennen..wie weet volgen er dan meer.

Hier in ons mannen huishouden gaat het heerlijk.
Lekker vakantie en daar is mama dol op.
Ik werk wel tussendoor, maar de dagen thuis zijn zo relaxed, daar kan ik van genieten.

We zijn net in brabant op vakantie gegaan bij camping de Paal, heb gekeken of ik brabanders van hier zag lopen maar neeeeee hoor...allemaal weg

Dus ik moest mij vermaken met mijn eigen gezin en niet met koffie bij forum mama;s

maar ik heb genoten van het niks doen...lekker in het zonnetje zitten en spelen
boeken gelezen...kinderen geknuffeld, gefietst (haha naar de wc heen en weer...nee hoor iets verder ook nog)
genoten van het heerlijke weer. de kinderen die in het zwembad plonsten.
Chris die zo wijs is geworden op vakantie, die het zwembad niet uit te slaan is...waar ik vergeten bij foto's van te maken (mama genoot zo van hem...dat het toestel in de tas bleef)

Sam en Mick die watergevechten hielden met hun super shokers en papa echt helemaal drijfnat gespoten hebben...nee mama niet...dat is zielig zei mijn zoontje...Whaha...dank je wel!

En nu thuis, lekker niks moeten (ja, werken dan) de kinderen in pyama op de bank tot 10 uur en dan ontbijten en dan gewoon doen waar je zin in hebt..
Dagje zwembad, dagje sprookjesbos naar de autocross op de kermis en gewoon op de bank hangen

geen school, geen halen en brengen, geen voetbal, geen logopedie, geen fysio..heerlijk toch!

Nu gaan we ons weer klaarmaken voor een jaar school.Wij hebben nog maar een weekje vrij en dan begint de ellende weer.
Het gerace komt er weer aan, een nieuw jaar met spannende momenten op school. maar ook zoveel leuks om naar uit te kijken. De vriendjes die allemaal weer over de vloer komen. Gezellig langs de lijn elke zaterdag bij de jongens kijken. Bakkie leut met de moeders op een school ochtend...
Chris die straks ws naar de peuterspeelzaal mag zo rond oktober...ik ga bijna jarig worden...nog 10 dagen dan wordt ik 40...hihi...dus ik geniet er nog maar van dat ik nu een jonge blom ben!

Ik heb heerlijke theater bezoeken geboekt voor dit jaar...allemaal musicals Mamma Mia, Love me tender,
ja zuster, nee zuster...de disney sing a long...
oh zo leuk, wordt ik zo blij van

en dan die 3 prachtige jongens.
alledrie bijna jarig.
sam wordt al weer 9
Mick alweer 7
en dan mijn kleine moppie straks in september al weer 3 jaar..waar blijft de tijd.

Nou, dames...tijd voor mijn bedje...
haha..wat een verhaal en er staat eigenlijk nog niks...

x

Hier reageer ik toch wel ff op. OOK ik heb weinig te melden, maar jij schrijft je stukje zo leuk neer, dat ik er een zomers en ontspannen gevoel van krijg. Dus ook ik ga een poging doen!

Lukas is zo'n heerlijk vrolijk kind. Absoluut geen peuterpubertijd. Wel druk maar dat is hij altijd al geweest. Altijd vrolijk, altijd een lach op zijn gezicht.

Vrijdag heerlijk wezen zwemmen met hem. En hij kan het nu alleen! Mijn zijn vleugeltjes om, zwemt hij het hele bad door. Dat wordt zo makkelijk straks op vakantie.

We gaan naar Kreta, waar mijn ouders wonen. Eerst een weekje op ons zelf in een heerlijk relext dorpje zonder massa toerisme en daarna nog een weekje bij mijn ouders in het dorp. Ook geen massatoerisime. We zitten dit jaar niet bij mijn ouders in huis, want dan mis je toch wat aan vakantie gevoel. Bovendien is mijn zusje er dan ook en dan zijn alle logeerplekken vol.

Mijn zusje heeft ook twee kleine kinderen en ze kunnen dan heerlijk met elkaar spelen.

Lukas klets echt de oren van het hoofd. Hele volzinnen en het is zo wijs. Hij is net drie geworden maar zoals hij praat lijkt hij een stuk ouder.

Elke dag kan ik zo van hem genieten en knuffellen. Hij is echt mijn mannetje waar ik zo trots op ben. Wij hebben hier in den haag een winkel die alleen maar Crocs verkoopt en gisteren in de aanbieding een paar super leuke scooby doo cros gescoord. Hij vindt je helemaal gaaf en was er het liefst mee gaan slapen.

Voor mezelf nog een paar leuke crocs slippers voor 50% korting. Kunnen lekker mee naar kreta!

Nou dat was het wel weer

Annemieke

Na al die zonnige verhalen ga ik ook maar een poging wagen. HIer gaat ook alles prima! Wij hebben nog geen vakanitie (nog 3 weken werken) en dan gaan we lekker naar Frankrijk, is Nynke jarig en gaan we ook nog met mijn schoonouders en zusje een weekend naar Center Parcs. Dus een heerlijke vakantie nog voor de boeg. Nu hebben wel veel vrienden en de opa's en oma's vakantie dus dat zorgt voor ons ook wel voor een vakantiegevoel.

Nu is het kermis bij ons in het dorp, Nynke vind het helemaal geweldig, Met Mare gaat ook alles prima. Slaapt goed, eet geweldig en is altijd vrolijk. Ze kan al papapapap en mamamamam zeggen, dus dat is superleuk (en dat met 7,5 maand...).
En die twee meiden vinden elkaar ook helemaal leuk .Vannacht bij Opa en Oma lekker op 1 kamer geslapen, en het is super goed gegaan!

Nynke is trouwens ook helemaal zindelijk overdag en ze zit echt in de "waarom en waarvoor' fase dus mama is de hele dag van alles aan het uitleggen....leuk maar soms ook erg vermoeiend haha.

Nou dat was weer een update van ons!

Groetjes,
Patty mv Nynke en Mare

Terug
Bovenaan