zomer schoentjes voor baby 10-12 maanden

Ik ben hard op zoek naar schoentjes die en zomerproof zijn, dus luchtig en ook stevig voor zijn eerste stapjes. Hebben jullie misschien adviezen?
Mij lijken die boumy's niet fijn zonder sokje in de zomer en de h&m schoentjes zien er leuk uit, maar krijg ze maar eens aan met die trappel voetjes en ze zijn niet erg stevig.
Tips zijn heel welkom,

Fijne dag...
 
hoi ik denk dat je ff bij de betere sportzaak moet kijken ik heb er onwijs leuk schoentjes en sandaaltjes gezien en als je nog een maandje wacht dan begint er vast alweer ergens een opruiming
s6
 
hoi,
Lekker zo veel mogelijk op blote voeten laten lopen.

En voor als je naar buiten gaat ook blote voeten of sokjes.

Voor echt schoentjes zou ik naar een goede schoenen winkel gaan. Omdat de juiste maat en soort schoenen erg belangrijk is om goed te leren lopen.

groetjes
 
hi,

mijn zoontje heeft Zootjes, zijn geen schoenen, maar leren slofjes, dus beschermt tegen de ruwe tegels (buiten) maar belemmeren de voeten niet. Hij heeft die zootjes ook alleen voor buiten. Ik zou nog geen schoentjes kopen tenzij je kindje al loopt natuurlijk. De schoenenwinkel waar ik de zootjes heb gekocht adviseerde om schoenen te kopen als je kind al een paar weken zelfstandig kan lopen.

groetjes,
lia

 
Voor de eerste stapjes heeft je kindje nog geen stevige schoentjes nodig. Blote voeten is het beste, of leren slofjes zoals Zootjes of Boumy's. Wil je toch echte schoentjes, dan zou ik naar een goede (kinder)schoenenwinkel gaan.
 
Hallo,

mijn zoontje is 15 maanden en hij begint nu een beetje te lopen, ik heb nog geen goeie dure schoenen voor hem gekocht, maar als we weg gaan dan heeft hij bij mooi weer sandaaltjes aan, ik heb ze enkele weken terug gekocht bij hans textiel voor ik geloof 4,50euro dus das geen geld, en als hij dan eenmaal echt goed loopt kopen we wel duurdere schoenen, het lopen in huis doet hij meestal op blote voeten of inderdaad op zootjes.
veel succe mammalief
 
Hoi,

Ik heb net in de Ouders van Nu of Kinderen gelezen dat ze juist schoenen afraden in deze fase. Omdat voetjes nog erg vormbaar zijn en dan in stand van de schoenen kunnen gaan staan wat nadelig op latere leeftijd kan zijn. Ook groeien de voetjes zelf ook snel in rond deze leeftijd. Succes.
 
Terug
Bovenaan