Zomer vakantie 2009 geboekt.

A

Anoniem

Guest
Niet normaal toch dat je nu al moet boeken omdat er anders geen plek meer is. Ik zat eind vorige week alles te bekijken en op de camping waar we naar toe willen was nog best wel plek.
Kijk ik gisteravond  zijn de stacaravans met 3 slaapkamers al op en die met 2 waren op de dag dat we wilden aankomen er ookal niet meer. Nog wel via een andere touroperator dus maar snel geboekt.

Heb er eigenlijk nu al zin in moet ik zeggen, lekker 2 1/2 week naar toscane.

groetjes chimene

hoi hoi,

Da's slim bekeken van je! Ik moet zeggen dat ik vandeweek toevallig ook gekeken heb wat het allemaal zo ongeveer kost, maar we zijn er nog niet uit wat we willen. Waarschijnlijk ook een stacaravan op een camping, maar dan in spanje!
Heb je de weken al geteld, of gaat dat net iets te ver?

Groetjes Miranda

Hoi Chimene,

Ik wilde eigenlijk beginnen met de zin "Jij bent er snel bij...", maar ik weer dat dat niet zo is. Wij wilden in maart ook boeken voor afgelopen zomer, maar alle campings zaten vol. Ik vond het toen zo gek dat mensen al bijna een jaar van tevoren hun vakantie vastleggen. Maar je word min of meer gedwongen omdat je anders niks meer hebt.
Gelukkig heb jij nu al een plekje geboekt. Toscane lijkt mij ook heel mooi en leuk. Goed dat je dit berichtje geplaatst hebt. Dan kunnen wij er ook eens over na gaan denken!

Groetjes Babybelle

Wij krijgen pas 15 februari op werk reactie of ons zomerverlof is goedgekeurt of niet. Dit heb ik ook aangekaart, dat dat wel een beetje aan de late kant is, omdat als je dan nog wil boeken, de leuke dingen weg zijn!!

Jeetje wat vroeg..... je bent zowat net terug van vakantie....
Wij gaan gelukkig met de boot, dus we hoeven niets te bespreken. Wij gaan in juni denk lekker met vakantie, voor het eerst dan met 2 kindjes, dus ben benieuwd hoe dat gaat.

groetjes Maris

Ja echt idioot vroeg he. Er waren bij mij op werk al een aantal collega's die geboekt hadden en bij 1 zat de eerste keus dus al vol. Daarom ben ik ook maar gaan kijken en inderdaad wat onze voorkeur had was er ook al niet meer.

Onze roosters zijn ook nog lang niet klaar maar we hebben of de eerste 3 of de laatste 3 weken en dat is meestal wel te regelen. We willen voor het jaar daarop met de caravan gaan want dan is Levi wat groeter en kand e oudste wel in een los tentje in de voortent. Maar als je echt in een goed huisje op een leuke camping in het hoogseizoen wil moet je dus al om je heen gaan kijken.

groetjes chimene

Hoi Chimene,

Vind het erg vroeg, maar goed je wilt natuurlijk ook wel in een huisje/caravan zitten waar je echt voor hebt gekozen.
Ben blij dat wij dat probleem niet hebben.

groetjes Maris

Wat dat betreft is het met 3 kids toch nog net even onhandig. Levi kan volgend jaar nog niet in een normaal bed dus moet dat campingbedje weer mee. Dan moet er maar net genoeg plaats zijn in de slaapkamer om dat bedje ernaast te zetten. De oudste 2 liggen lekker samen op een kamer dus   dan zou een derde slaapkamer ideaal zijn.

We willen dan voor hte jaar daarna een caravan met zo', 3 laags stapelbed, kunnen ze onderweg allemaal in de caravan en op de camping kunnen er dan 1 of 2 in een tentje.

Voor de mama's die nog niet in het hoogseizoen op vakantie " moeten", geniet daar nog maar van want het is echt reteduur en druk in het hoogseizoen.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan