zomer/wintertijd

Hey dames,

Laura werd voorheen tegen 19.00 heel moe en was het hoogste baby bedtijd. Sinds de klok vooruit is gezet heeft haar ritme zich nog niet aangepast. Baby bedtijd is nu 20.00 uur. Ben benieuwd of jullie kleintjes er ook zo 'last' van hebben :). Ze slaapt trouwens ook een uur langer! Ik stoor me er verder niet aan. Stiekem wel fijn als ik uit mijn werk kom dan is ze nog iets langer wakker, ha ha.

Liefs J

Hey Jacqueline,

Ik heb niet echt iets gemerkt aan Lars, alleen dat hij iets eerder zijn laatste fles wil en daardoor ook eerder gaat slapen. Maar hij is ook vaker wat langer wakker overdag, zijn nachten beginnen langer te worden, helemaal niet erg! :)
Leuk dat ze wat langer wakker zijn overdag, kan je nog meer van ze genieten. Vooral nu ze zo lekker aan het kletsen en omdraaien zijn.

Geniet er lekker van!

Liefs Kim

Hoi,

Ik was heel blij met de zomertijd, want Sepp werd ineens weer om 5 uur wakker. Daarna 6 uur en nu nog later zelfs.
Hij is ook langer wakker, ja. Daar had ik nog niet eens bij stil gestaan...

xxx

Finn slaapt sochtends ook langer door.
Als Roan hem niet wakker maakt slaapt hij zeker tot 9.00 uur.
Helaas de laatste twee nachten wel wakker geworden. Buik krampen, een paar flinken scheten gevolgd door een mega poepluier en de buikpijn was over. Even drinken en dan weer slapen.
Alleen als Finn s'nachts komt wordt hij sochtends ook eerder wakker terwijl ik dan eigenlijk zou verwachten dat hij dan langer slaapt.

X

Inderdaad heel leuk dat meer wakker zijn!

Sara heeft weinig gemerkt van de nieuwe tijd, op die dag gingen we ook over van 5 naar 4 flessen en moest ze toch naar een nieuw ritme. Denk zelfs dat dat makkelijker werd door het verzetten van de tijd.

Wel is de dame na haar hapje van 18.00 uur vaak zo moe dat ze binnen het uur in bed ligt en doorslaapt tot de volgende ochtend 7 uur. We maken haar dan nog wel wakker voor flesje nummer vier rond een uur of 21.00.

Summer slaapt door!
Al ruim 2weken
Sinds de klok is verzet
zij word 7uur 8uur op haar laatst half 9 wakker!
Eerder kwam ze na 3dagen weer om 6uur nu nog niet

Dus ze heeft er geen last van:)

Terug
Bovenaan