Zomer

Hoi dames, ik heb weer jullie goede advies nodig........
Het begint langzamerhand steeds warmer worden. 's nachts dek ik mijn zoontje (4 mnd) tot nu toe met een dekentje, maar straks als het hoog zomer is dan wordt iets te warm denk ik. Wat doen jullie dan? Alleen met lakentje toedekken, niet toedekken, .........?
Ben namelijk bang dat als hij straks met iets anders toegedekt wordt dat hij dan niet meer doorslaapt. Alle tips zijn welkom.
 
hoi,

Wat ik doe is nu een pyama jasje aan of romper met lange mouwen. Dan een dunne slaapzak en een dun dekentje om haar lekker in te stoppen. Als ik haar dan s ochtends haal dan is voelt ze lekker behaagelijk aan niet te warm of koud.

Straks doe ik haar een romper met korte mouwen of geen mouwen aan een dunne slaapzak en aangezien ik haar toch lekker wil instoppen alleen een lakentje.

groetjes joyce mama van Mara 6 en een halve maand
 
Mijn dochter lag eerst in de couveuse en daarna op de wiegenkamer van het ziekenhuis en daar gebruikten ze een dunne dekbedhoes van katoen met een soort badstoffen dekbedje erin.

Nu kan ik dat badstoffen gebeuren nergens vinden maar ik gebruik een grote kussensloop met daarin een dubbelgevouwen badhanddoek. Zo ligt ze warm maar niet te heet. Aanrader voor de zomer dus.
 
Terug
Bovenaan