zomer

Mijn man vertelde dat Engelse meteorologen die ook de afgelopen winter goed voorspeld hadden (koud en lang) nu melden dat de zomer lang en warm zal zijn. Ik ben benieuwd of dat zo is! Moest sowieso wat extra zomerkleertjes inslaan want zoveel korte/dunne broekjes heb ik niet en die ik heb zijn wit, en blijven dus niet zo lang schoon...

Jullie ook zin in wekenlang mooi weer?

Ik heb wel zin in wekenlang mooi weer!
Maar, mag ik er een maar achter zetten, het hoeft van mij niet zo heet te zijn.
Ik zat net de voorspellingen van het Duitse weerbericht te kijken en die geven voor vrijdag 35 graden aan!!! Als ik eerlijk ben, hoeft dat van mij nou ook weer niet. Ik moet die dag weer voor het eerst de hele dag werken en met die kinderen naar buiten met zulk weer, doen we niet. De kinderen hebben er dan ook wel last van, en als je dan 16 kids op de groep hebt, is het best vermoeiend werken. Ach we zullen het wel zien, als het de zomer maar lekker weer is, we hebben pas eind augustus vakantie dus eerst een beetje zomer is ook wel fijn.

Groetjes Danielle

het mag van mij ook heeeeeel lang mooi weer blijven..hihih heerlijk ,maar niet al te warm,en af en toe een lekkere bui regen...ik moet ook extra kleding in slaan
geniet er lekker van allemaal..

Haha dit is het eerste jaar dat het van mij niet persé hoeft.
Mijn buik begint al aardig te groeien en veel zwangerschapskleding wil ik nu ook weer niet kopen. Ook zit ik mezelf dan aardig in de weg haha.
Dus beetje frisser, rond 18/20 gr mag wel.
En anders.... niks doen en badje opzetten. Soms erbij zitten en vooral veel drinken.
We zullen zien!

Hier ook erg blij met het mooie weer maar alleen op de dagen dat ik vrij ben:)
Heb laast bij Tuunte en Ter Stal een hele voorraad zomerkleren voor Silke gehaald, ook in een grotere maat omdat we in oktober nog een paar weken naar Bali gaan.

Ik heb wel zin in een lange warme zomer. Heerlijk! Maar ik ben dan ook 6 weken vrij en dat is wel heel luxe natuurlijk.
Ik had net voor Renske een aantal korte broeken gekocht, heeft ze besloten dat ze alleen nog maar rokjes en jurkjes aan wil, als Emma. Dus nog maar wat rokjes erbij. Ze heeft in ieder geval genoeg om aan te trekken.
Voor mezelf wil ik nog wel wat rokjes, die een beetje meerekken, dan kan ik ze na de zwangerschap ook nog aan. Maar tot nu toe heb ik niets leuks kunnen vinden.

Ja ik wil ook wel een lange zomer maar dan niet warmer dan 25 graden hoor, anders doe ik niks meer. Ik kan nl niet zweten en dan heb ik het zo "benauwd" (opgesloten in je eigen lichaam)

Liefs Frida

ik hou van de zomer!!! kan mij niet lang genoeg duren!
heerlijk hoor, mn spieren doen weinig tot zelfs helemaal geen pijn, door de hitte dus alleen dat is al een heel groot voordeel. we zijn heel veel in de speeltuin, het park of het balkon te vinden waar het badje opstaat voor nathalia.

moet wel zeggen dat ik een beetje opzie tegen vrijdag.
heb gehoord dat t tussen de 30 en 35 graden gaat worden!
das toch wel heel erg warm!
op t balkon zal t niet te genieten zijn, aangezien daar nooit wind staat, maar wel vollop de zon bijna de hele dag. dus we gaan niet op het balkon zitten.
speeltuin is ook maar heel weinig schaduw te vinden, dus we gaan waarschijnlijk de vrijdag doorbrengen in het park, tussen de bomen.
heeeeeel veel drinken meenemen, wat speelgoed voor nathalia (en er staan daar ook verschillende speeltoestellen) en een koud fles water om over ons heen te gooien en dan zal het wel goed komen.

tis hier ook wel t ene uiterste na t andere uiterste he! zo heb je je winterjas nog aan, en 2 weken later lig je in je bikini op t strand te bakken.

nou meiden, geniet lekker van t weer!
wij gaan nu weer naar de speeltuin toe :D

liefs, do

Terug
Bovenaan