Zomer.......

A

Anoniem

Guest
Zomer........wat is zomer? In mijn optiek schijnt dan de zon en is het warm......zweetwarm om precies te zijn. Van die dagen dat Odorex extra dry ervoor zorgt dat je geen plekken in je shirt krijgt. Zomer is voor mij zand tussen je tenen en fleurige handdoeken en een stug kapsel hebben, de geur van zonnebrand. Helaas is zomer in nederland niet altijd zomer....verdorie! Het is enkel zomer als de kalender dat zegt.....zucht. Zomer is douchen en een rand zien, zwemmen in de zee, zitten op het terras..........en nu? Half Juni...........regen. Dus zit er niks anders op om binnen te blijven en te zorgen dat het zonnetje in je hoofd wel schijnt.............en laat dat nou net zo zijn

Je moet een boek gaan schrijven. Heerlijke teksten heb je.

wat vertel je het weer mooi meid!
half juni regen...vertel mij wat en we gaan morgen we op vakantie! nou ja het beste er maar van maken!!
het zonnetje in huis is nu gewoon onze dochter van 2,5 jaar!
liefsss

Hay hay!

Zou heel graag columns willen schrijven maarja.................wie wil me hebben?

Hoe gaat het Supertje? Wanneer is je NOD?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

de 26e maar zijn nu nog met de rubbers aan de gang. Eerst uitvinden of ik nu echt een cyclus heb. Ben van de week wel al even wezen informeren bij de gyn en heb ik zelf geen cyclus mogen we gelijk weer komen! Heel geruststellende gedachte. Mocht het dus de 26e gewoon komen (of kort daarop) hoop ik op vele spontane zwoele zomeravonden ;) Maar hoe is het nu met jou? Al een beetje last van klachten? Hoop voor je niet al teveel maar genoeg om te weten dat je zwanger bent. Duim heel hard voor je voor die echo maandag!

Dikke kus Supertje

Ik word direct helemaal vrolijk van je stukje. In mijn hoofd schijnt het zonnetje ook.. Wil jou heel graag achterna gaan namelijk. Veel succes en plezier maandag!

Wat schrijf je leuk! Misschien gewoon bij wat site's proberen? Maar hier schijnt de zon!! Buiten en binnen in de vorm van een heerlijke eigenwijze peuter van 2.

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan