Zomer..... :( ;)

Ja, daar ging wat mis...
--------------------------------------------------------------------

Ik heb de hele tijd geroepen, ooooh niet erg hoor dat ik in de zomer zwanger/uitgeteld ben.Gewoon goed eten en drinken en rustig aan....

Nou, nu met die hitte piep ik wel anders hoor!!
Pffft, ik kán bijna niet meer. Heb daarbij ook mn lage HB waardoor ik sowieso al niet fit ben, puhh...

Mijn man zei gister, probeer toch nog een beetje te genieten van die laatste weekjes, voor t laatst die bewegingen enzo, tja daar zit wel wat in.

Toch zal k blij zijn als de baby geboren is en de hitte voorbij.... ;)

Hopelijk dan eindelijk weer fitter en alles zelf kunnen doen.

Iig kan ik hier legaal ff mn ei kwijt, hahaha.Gekheid, ik ga gewoon rustig door met ademhalen hihi.
Wens iedereen heeeel veel succes in de dipjes die we heben van tijd tot tijd.
 
Heel herkenbaar!!! Ik ben 2 keer midden in de winter hoogzwanger geweest en dit keer dan in de zomer. Dat leek me van tevoren ideaal: luchtige kleding, lekker op mijn slippers lopen, makkelijk naar buiten met de kindjes enz enz. Maar met deze warmte... Ik probeer zoveel mogelijk te genieten want dit is mijn laatste zwangerschap, maar ik ijk toch wel heel erg uit naar de geboorte. Ik wil mezelf graag weer fitter voelen en alles weer zonder problemen kunnen doen, zeker ook voor de oudste 2. Mijn gevoel zegt dat dit kindje te vroeg gaat komen, ik hoop dat dat klopt!
Fijn om het weer even kwijt te kunnen, ook ik ga rustig door met ademhalen en zoveel mogelijk genieten ;-)
 
Ik ben heel blij dat het nu niet zo bloedheet is hier! Jammer voor de mensen die al vakantie hebben, maar ik vind het wel prima, het mag van mij een koele zomer blijven!
Toen het laatst zo bloedheet was hield ik het ook al niet echt vol, en dat waren nog maar 2 dagen! pfff..
Voor de zekerheid hebben wij toch maar een airco gekocht voor de bovenverdieping, dat mocht het weer zo heet worden dan kunnen we in ieder geval slapen..
Succes allemaal met de warmte en de laatste loodjes! (pff iedereen heeft het over de laatste loodjes, ik vind 6 weken echt nog zoooooooooooo lang!!!)
 
Terug
Bovenaan