Zomerbaby wat nodig

<p>Haii dames ik heb vraagje ik ben 18 juni uitgerekend van mn 2de en heb geen idee wat ik nodig heb wel voetenzak maxi cosi of is dat toch te warm wel tshirts of toch niet mn zoontje is van november dus daar had ik alleen warme kleding </p><p> </p><p> </p><p>liefs </p>

Onze zoon is van 31/07/18 en toen was het bloedjeheet. Maar t is en blijft nederland en t kan dus ook best fris zijn rond die tijd. Ik had heel veel kleertjes en die heeft ie dus niet aangehad. Ik zou als ik jou was van alles wat doen maar niet teveel. Voetenzak is zo besteld dus die kan je evt altijd nog kopen. 

mijn zoontje is van eind mei vorig jaar. toen was het ook zo warm. ik had lange mouw gehaald  maar ook tshirts. Van allebei had ik voldoende in huis.  voetenzak had ik niet gehad omdat het per dag dan verschillend. ik had gewoon een dekentje.makkeljjker met zon  en schaduw. 

Ik volg. Ook eind juni uitgerekend. Vroeg me vooral af waar je de wieg en ledikant mee op maakt. Is een deken met een lakentje voldoende?

Ik volg. Ook eind juni uitgerekend. Vroeg me vooral af waar je de wieg en ledikant mee op maakt. Is een deken met een lakentje voldoende?

Hier 19 juni uitgerekend van ons eerste kindje. Ik vind het dus heel lastig, maar ik heb lange en korte mouwen kwa rompers. Ik heb een vestje die wat dikker is en verschillende shirtjes met lange en korte mouwen. Op advies van iemand van prenatal is het belangrijk om je kindje met lange mouwen aan te kleden omdat ze zichzelf minder makkelijk warm kunnen houden. Is het nou zo warm als vorige jaar dan ligt ze lekker in een romper. 

Ik zit ook met een baby midden juni.
Mijn eerste kindje is geboren in maart, dus daar heb ik nog een hoop warme kleertjes van liggen. Voor deze spruit heb ik wat katoenen boxpakjes en pyjamatjes bijgekocht.
En voor het bedje vorozie ik een slaapzak. Je kan er kopen voor verschillende temperaturen. (uitgedrukt in TOG). Ik heb ooit eens een handige afbeelding opgeslagen als leidraad. Zie link hieronder. Als je een beetje doorscrolled zie je de afbeelding met wat aan te doen bij welke temperatuur in de kamer.
https://www.gomommygo.nl/hoe-warm-baby-kleden-bedtijd-tog-waarde/

Het ligt er ook aan of je kindje zijn of haar temperatuur goed kan vasthouden. 
Me oudste is van 29 juli.... de mussen vielen dood vh dak en hij lag met een kruik ?

De jongste is van november en maar 1 dag zijn we een kruik nog geweest.

Terug
Bovenaan