ZOMERBABYTJE

A

Anoniem

Guest
Hai Meiden,

Ik schrijf zo nu en dan ook eens een topic en ik ben altijd actieve forumlezer geweest toen ik zwanger was van mijn zoontje.Nu ben ik bezig voor de tweede,duurt allemaal veel langer dan verwacht,van mijn zoontje was ik na een maand zwanger,en nu duurt het al zeker 10 maanden en nog geen baby,had ik niet verwacht.Maargoed mijn man heeft ziekte van chrohn zowel dunne als dikke darm en heeft ook pollipen,ik weet dus niet of het hier veel mee te maken heeft,Maar heb nu maar een afspraak voor a.s donderdag gemaakt bij de ha ik hoop op doorverwijzing naar de gyn zodat die misschien ons een zetje in de rug kan geven.De moed is er een beetje van in mijn schoenen gaan zitten en ik wil het zograag maar het lukt niet.Zijn er nog meer meiden die al een tijd bezig zijn ,en die ook bij het ziekenhuis lopen of nog beter die een lange cyclus hebben en dus daarvoor ook tabletjes slikken,ik hoorde ooit eens zoiets,om je cyclus normaal te krijgen zeg maar.
Uiteraard hoop ik dat er volgende jaar veel mooie zomerbabytjes mogen geboren worden...
Ik hoop op reactie.

xxxx nice

heej niceej

ik schrijf af en toe ook iets op het oktober forum en lees al een tijdje mee
maar dat is echt vervelend al 10 maanden terwijl je de vorige keer wel zo snel zwanger was. ik snap dat de moed je dan in de schoenen zakt...maar het komt allemaal goed..
ik zal eerst iets over mezelf vertellen
ik ben 22 en in ronde 6 voor ons eerste kindje,nod 5 oktober Maar  omdat ik vroeger wat aan me nieren heb gehad en ze dachten dat ik 2 baarmoeders had  heb ik een jaar terug laten controleren of alles goed zit.. na 6 maanden proberen moest ik terug komen.  
vond dit echt fijn dat het zo snel al kon(toen was alles goed voor zover ze konden zien)ben de afgelopen 2 weken een paar keer in het ziekenhuis geweest...
bij mij hebben ze om de drie dagen gekeken hoever mijn eisprong was met zo een camera zeg maar
nou heb ik vandaag bloed laten prikken om te kijken of mijn eisprong positief is
als  dit niet zo is moet ik een hsg onderzoek
mijn man heeft vorige week zijn zaadjes (netjes gezegd) in moeten leveren(omdat hij last heefd van een liesbreuk)... krijgen morgen de uitslag
ik hoop echt voor jullie dat je snel naar de gyn mag dat is echt een hele opluchting en je krijg meer zekerheid
zo een heel verhaal ik hoop dat je er iets aan hebt.........
xxx claudia

Toevallig zeg ik ben namelijk 21 jaar,mijn man is alleen ouder 40 dus zodoende wouden we niet al te lange tijd er tussen hebben,maar wat een verhaal zeg.Ik hoop dat jij ook heel snel zwanger bent,of inmiddels ben je zwanger of lees ik iets over het hoofd.
Ik hoop dat ik deze maand nog spontaan zwanger ben,dan heb ik die nare onderzoeken niet in het ziekenhuis,we willen maar 2 kinderen dus dat zou mooi zijn.
Ik ga donderdag naar de huisarts en we zullen zien.Hopelijk als het deze maand niet gelukt is,dat we meteen daar terrecht komen,me man blijft helaas ook niet 20 haha..

ik hoop dat bij jullie het anders ook heel snel mag raken zijn.

ik duim voor je.

dikke kus Nice (ook een twintiger hih)

heej
dat is zeker toevallig dat we ongeveer even oud (jong) zijn
maar ik ben niet zwanger voor zover ik weet dan he
donderdag waarschijnlijk de uitslag ben zo benieuwd ernaar
maar dat weet ik niet helemaal zeker en anders gewooon testen as maandag.
Ik  hoop echt voor je dat je snel zwanger bent.. dan hoef je tenminste niet naar het ziekenhuis  voor al die onderzoeken
ik hoop ook echt dat ik zwanger ben deze x anders moet ik zo een onderzoek en het schijnt nog al pijnlijk te zijn...
maar ja
hoe oud is jullie eerste?
maar maakt dat al  veel uit denk je de leeftijd van je man? 40 is toch nog niet zo oud.
wanneer is jou nod??
ben benieuwd hopelijk word dit onze maand
xxx claudia

Hai,

Ja toevallig is dat he zo n jonge meid te treffen haha.
Ik heb mijn nod rond half oktober als het goed althans dan mag ik pas testen.
Ik moet wel zeggen dat ik me wat anders voel maargoed we wachten af.Ben erg moe en soms met flaggen misselijk..

Mijn man is 40 maar heeft de ziekte van chrohn en heeft polippen in zijn darmen dus dat is best heftig en we lopen al in het ziekenhuis.Ik hoop dat ik dit niet erbij hoef te krijgen.. prrr best heftig allemaal.

Mijn zoontje is 13 maanden nu,het   is een echt avontuurlijk kind haha hij is echt druk hoor,ben s avonds best moe maargoed dat moet je er allemaal voorover hebben he,dat drukke soms.

ben benieuwd wat ons de maand oktober geeft haha..

kus nice

ps: ik hou een weblog bij www.dailynice.web-log.nl dus als je zin hebt kun je daar soms mee gluren daar schrijf ik over van alles...

heej

echt spannend he?
hopelijk is het positief omdat je je deze keer anders voelt duim echt voor je
Als je al  zoveel naar het ziekenhuis moet  voor je man   is al spannend en  als je  dit er ook bij krijgt echt heftig al die onderzoeken elke keer... maar we gaan er gewoon van uit dat het niet nodig is toch?.
dat is  trouwens echt heftig  van je man de ziekte van chrohn...

maar das leuk een jongetje van 13 maanden echt genieten zeker? zou leuk zijn nu weer zwanger dan zit er niet veel leeftijdverschil tussen..een vriendin van mij heeft ook 2 kindjes dicht op elkaar en dat is echt zo gezellig..

trouwens vanmorgen gebeld voor zaadonderzoek van me man en dat is allemaal goed gelukkig dus aan hem ligt het niet pffffffff beter hoor
hoop echt dat we deze maand positief testen we hebben het precies een paar uur voor me eisprong gedaan( volgens de dokter) dus het kan toch niet  mis gaan deze maand haha

we duimen

xxx

Nee van het positieve uitgaan inderdaad en als je net voor je eisprong of erna klust dan zit je toch goed,dan kan het niet missen hoor,ik duim echt voor je moet goed gewoon.Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts en hoop doorverwezen te worden naar de gyn toe,want ik wil nu doorzetten voor een tweede!We lopen ook al in het ziekenhuis nu tijdelijk ff niet maar het trekt idd wel aan je al die onderzoeken etc,en het is spannend he.
Ik hoop misschien op deze maand een zwangerschap kleine kans voel me wat anders,zoniet dan begin ik volgende maand weer vanuit mezelf aan de ovulatie testen spannend.en natuurlijk of er iets mis is met ons.Mocht mijn man zijn zaad verslechterd zijn door de ziekte dan hoop ik dat we snel doorgestuurd worden.

groetjes, Nice

heej...
en hoewas het bij de dokter heb je een doorverwijzing naar de gyn?
ben erg benieuwd...
verder alles goed met je?
ik heb vandaag bloeduitslag gehad en had een positieve eisprong nu maar afwachten nog 3 dagen dan mag ik testen spannendvoel jij al vreemde dingen ik nog niet echt hoor heb alleen nog geen ongi gevoel in me buik en anders wel wie weet...
leuk trouwens je weblog
xxx

Terug
Bovenaan