Zomerkleding tip

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Marissa heeft super veel zomerkleding, korte rokje, jurkjes, shirtjes zonder mouwen en dat soort dingen. Qua maat passen ze nog goed, maar qua weer niet meer . Nu heb ik een paar mooie romper met lange mouwen (Bijenkorf) en een paar witte broeken (Imps & Elfs) en dat combineer ik met haar zomer kleding. Zo heb ik eigenlijk niets bij hoeven kopen en krijgt ze het toch niet koud. Ze heeft nu namelijk nog maat 74 en van de winterkleding koop ik maat 80, ik wil er nu niet van alles bij moeten kopen in 74.
Ik denk trouwens echt niet dat ik de enige ben die dit verzonnen heeft hoor maar wilde het toch delen, misschien heeft iemand er iets aan. Voor jongens kun je natuurlijk gewoon rompers met lange mouwen onder hun t-shirts doen.

Zo zag Marissa er zondag uit, met haar zomerjurk aan

Groetjes Linda, mv Marissa 12 maanden en 18 dagen

Hoi Linda!

Inderdaad een goed idee van je. Ik heb voor Justin ook nog allerlei shirts met korte mouwen die hij eigenlijk nog wel aan kan. Ik ga dus ook rompers met lange mouwen kopen!

groetjes mirjam

Schattig jurkje!!

Ik stond vanochtend precies hetzelfde te denken voor Jennifer d'r kledingkast.. bijna alleen maar shirtjes met korte mouwen....
Paar weken geleden al wat rompers met lange mouwen bij de Hema gekocht met een leuk kleurtje.. dus een shirt erover en een spijkerbroekje aan...

Trouwens dat witte broekje is wel leuk..imps en Elfs is dat geen duur merk? Mag ik vragen wat je betaald heb voor het broekje...

gr. Ilone

Hoi Ilone,

Imps & Elfs is normaal inderdaad redelijk duur maar we hebben hier een outlet store in Eindhoven en daar betaal ik dus wel minder. De meeste kleren die ik daar vandaan heb zijn tussen de 15 en 25 euro

groetjes Linda

Hoi Linda,

Bas draagt héél vaak een romper met lange mouw en dan een T-shirtje met een kort mouwtje daar overheen. Dat doe ik vooral omdat ik de rompers vaak zo ontzettend leuk vind en het zo zonde vind dat ze altijd onder de kleding zitten:

Super combi toch? Een bijkomend voordeel is dat de korte shirtjes inderdaad nog een tijdje meekunnen en dat Bas op deze manier wat vrolijke kleurtjes draagt. De jongeskleding is vaak zo donker en somber (helaas niet meer shoppen voor schattige shirtjes, maillots en rokjes).
 Groetjes, Karin

Hey hey,

Toen ik het onderwerp zag staan dacht ik gelijk dat dit de tip zou zijn...
Ik doe dit ook altijd bij jayden zijn shirts, ik haal de rompers met lange mouwen bij: Wibra, Hema en had er laatst ook een paar bij de V&D... Ik vind het ook leuk staan... Je kan eventueel ook effen  shirts kopen bij deze winkels voor onder shirts met korte mouwen...

Groetjes, Patricia...  (Jayden 18-05-2007)

Hoi,

Toevallig dacht ik ook vanochtend hetzelfde...
Luuk heeft wel al wat nieuwe wintershirtjes,maar deze zijn of nog een beetje te groot,of nog te nieuw voor zomaar een doordeweekse dag..haha,ik wil ze dan nog een beetje nieuw houden..
Hij heeft idd nog een paar zomershirtjes die nog goed passen...maar geen rompers met lange mouwen.....dus morgen naar de HEMA..rompers kopen!!!

goeie tip hoor!!(ook al had ik het ook al bedacht,nu ik het lees wordt ik er weer aan herinnerd!!)

Liefs,Sindy

haha
da's ook toevallig ik heb net dit weekend de kledingkast van Sarah eens kritisch bekeken en had me bedacht dat ik met wat rompers met lange mouwen en wat effen shirts met lange mouwen nog wel haar zomershirts kon laten dragen.

Ik heb vanmiddag net weer wat rompers en shirts gekocht (HEMA en H&M)

Tamar

Terug
Bovenaan