Mijn dochter is van juni, dus net wat ouder en heeft een hekel aan alles op haar hoofd. Het zonnehoedje van hema van ‘badpak spul’ was ideaal; snel droog, dun en bleef goed zitten. Koop ik dit jaar, nu ze twee is, weer. Verder ging onze dochter met 6 maanden tijgeren en 8 maanden kruipen en heeft ze de jurkjes die ik had gekocht hooguit 1 keer aangehad, want ze zijn super onhandig. omdat ze altijd en overal wilde kruipen, had ik vooral veel niet al te dure leggings en wat dikkere broekjes. Zo bleven haar knieën een beetje heel. Met het echt warme weer liep ze al vrij snel, wat ik ideaal vond toen waren net iets te grote shirts (92 ipv de 74 die ze eigenlijk had), vaak zelfs zonder romper eronder. Bedekte de armpjes voldoende en niet te strak om har lijfje. Daarbij een kort (pof)broekje.
Waar je ook niet zonder kunt is een UV-shirt, voor alle vochtige avonturen. Wij hadden er wel 4 ofzo, werden zeer intensief gebruikt bij het spelen in het badje, op het strand etc. Zijn er heel duur, maar ook zeer betaalbaar (decathlon). Qua schoenen; toen ze met een maand of 8/9 zichzelf overal aan optrok, heb ik leren slofjes van boumy gekocht, zodat ze in de speeltuin niet op sokken hoefde. Echte schoenen heb ik pas gekocht toen ze goed los liep, tussendoor had ik voor op de camping wel sandaaltjes van TEVA voor onder de douche/naar zwembad/op warm zand.