zomerkleding

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

de winkels hanger en dus al weer vol mee
en tja om nu nog ff te wachten dan heb je dadelijk helemaal niks leuks meer in de winkels hangen dus toch maar shoppen

nu is mijn vraag???

welke MAAT??

Ryan gaat nu net naar een maat 74 dus heb daarvan nog wat kleertjes gekocht en
heb dus voor de zomer mar veel 80 genomen

hopelijk krijgt die dus niet ineeens een schietert en past die er dadelijk
niet meer in maar als ik nog 1 a 2 maandjes wacht is bijna alle zomerkleding weg

wat is jullie ervaring hiermee??

groetjes moekje

Ja, ik vind dat ook lastig, mijn dochter (9mnd) heeft nog steeds maat 68 aan en soms 74 maar ik vind het moeilijk om nu al echte zomerkleding te kopen, er ligt al zoveel in haar kast wat ze niet gedragen heeft omdat de maat niet klopte met het seizoen. Ik wacht dus gewoon nog even met kopen want ze hebben straks ook nog wel zomerkleding is mijn ervaring. (en misschien zelfs in de uitverkoop)
Groetjes van Sonja.

Ja het is idd errug lastig. Zag een paar maanden geleden een geweldige leuke zomerjas maar durfde het niet aan om deze te kopen!!

Jennifer zit nu al ruim een maand in maatje 74. Dus voor de zomer ben ik gaan shoppen voor maat 80. Kast puilt al bijna uit ermee.. Laatst haar een spijkerbroek aangepast met maat 80 en als ik de pijpen omrol past ze er al in!!! Niet te geloven hoe hard ze groeit. Over 2 wk naar het CB ben benieuwd..

Soms moet je ook eens een oud shirt en een nieuw shirt over elkaar leggen en kijken wat het scheelt, soms niet veel en soms best wel...

Succes..

Gr. Ilone
(mama van Jennifer 11-7-07)

Hoi hoi,

Onze dochter gaat nu echt naar maat 80 (9 1/2 mnd, is vrij lang) en heeft toch bijna
3 1/2 mnd in maat 74 gezeten (68 heeft ze zo ongeveer overgeslagen), nu ineens een behoorlijke groeispurt naar maat 80. Had al redelijk wat in maat 80 gekocht (anders waren de leuke dingetjes al weg, die waren nl. soms al in 80 weg!!) en hoop dat ze daar nu ook weer zo'n 3 1/2 maand (liefst iets langer) in past anders moet ik nog wat in maat 86 bijkopen en daar heb ik weinig zin in.

groetjes en shop-ze!
xx Roos xx

Hoi

Stijn zit al vanaf dat hij drie maanden was in maat 74 en gaat nu naar maat 80. maat 74 heb ik al apart gelegd. Ik heb we wat dingen al gekocht voor het voorjaar maar nog niet voor de zomer.

Groetjes van marloes

Ik heb op een zomerjas en een jurkje na nog niet veel gkocht voor de zomer!Ik vind het heel moeilijk met de maten!Mijn dochtertje draagt nu maat 74 maar geen flauw idee hoelang ze4 dit draagt en aangezien ze ook al een hele kledingmaat heeft overgeslagen kijk ik uit met vooruit kopen!

Terug
Bovenaan