zomermamma ´s 2004

Ik probeer steeds op het forum van zomermoeders 2004 (ik ben in september van een dochtertje bevallen) te komen, maar dit lukt niet.
Lijkt me leuk om met moeders met kindjes van dezelfde keeftijd ervaringen uit te wisselen.
Heb wel vriendinnen met kindjes, maar die zijn of een half jaar jonger of ouder. Ik woon in Haarlem
 
Hoi, 9 september ben ik bevallen van een mooie dochter, genaamd Alicia. Hoe vergaat het jou allemaal? Ben je al begonnen met werken? of blijf je lekker bij je kleintje? Ik werk wel en dat is best een organisatie! We zijn begonnen met fruithapje maar ze vindt die potjes maar niks. alles komt er weer uit! Ben benieuwd naar jou ervaringen! groetjes marije
 
http://groups.yahoo.com/group/Beebiedreumescontactgroep/

De naam zegt het al, dit is een contactgroep. Vooral bedoeld om dingen af te spreken met moeders bij je in de buurt. Er is ook nog een off topic kletkouslijst bij deze groep. Om het te hebben over vanalles en nog wat.
De lijst is vrij nieuw, maar er zijn al veel leden, ik dacht minimaal 70 al.

Kijk maar of je het wat vindt.
Ik vind het leuk om moeders uit de buurt te spreken. Wij hebben de eerste afspraak al gemaakt. Ik heb zelf een dochtertje van bijna een half jaar.

Gr. en hopelijk heb je hier wat aan,
Janine
 
Heyyyy ik zou zeggen meld je aan bij de septembermama's is zo onwijs gezellig. Ik ben linda 21 en op 8 september bevallen van een pracht dochter Rosà het adres is

http://groups.msn.com/nieuwemoedersvanseptember2004 echt een leuk forum. misschien tot snel

liefs linda
 
ik heb ook al een paar keer geprobeert op de zomermoeders tekomen maar het lukt niet nee.
en jouw re krijg je ook niet te lezen.
ben zelf eind jullie bevallen.groetjes
 
He Marije, leuk, toch een reactie! Er staat 3 reacties, maar toen ik net keek waren het er o, nu dus een van jou!
Eva, mijn dochtertje is 17 sept geboren. Het gaat prima met haar. Ze slaapt ´s avonds, ´s nachts al erg lang, maar overdag is ze veel wakker (beter zo, dan omgekeerd). Ik geef borstvoeding en dan ga je pas met 6 mnd hapjes erbij geven. Dus ze drinkt alleen nog mijn melk en dit gaat meestal goed. Soms drinkt ze wel onrustig en komt er wat terug. Jouw dochter vindt die fruithapjes dus maar niets? Je kan ook proberen om het niet uit een potje te geven, maar gewoon vers iets te pureren, bijv een banaan in de machine of gewoon prakken. Wie weet...
Ik moet maandag weer aan de slag, werk in het basisonderwijs. Ik heb de woensdag nog ouderschapsverlof en ga vporlopig alleen de ma en di werken. Heb er wel weer zin in, groep 1 wat een grote kinderen dan vergeleken met mijn kleine meisje! En wat doe jij? gaat alicia naar de creche?
 
Ik snap hier niets van, ligt het nou aan mij? Als ik wil kijken naar de 3 reacties staat er dat er 0 zijn, maar toennet las ik wel een reactie van Marije...Hier heb ik op gereageerd, maar nu vind ik het niet terug....
En het forum zomermamma ´s werkt nog steeds niet...... zucht..
Ik weet niet of Marije wel mijn reactie kan lezen (ik in eerste instantie wel die van haar, maar nu niet meer..) Merk het wel
 
Terug
Bovenaan