zomerslaapzak van de Hema

A

Anoniem

Guest
Onze dochter sliep de hele zomer in een zomerslaapzak van de Hema. Hartstikke handig. Vanonder steek ik hem altijd een stukje onder het matras en dan blijft ze goed liggen. Maar nu vind ik het erg moeilijk. Het wordt al wat kouder. Hoe slapen jullie kindjes op dit moment? Een dekentje met hoeveel laagjes of nog steeds in zomerslaapzak? Doe je daar dan nog een dekentje over?
Ik ben zeer benieuwd!

Groetjes Belle

Nou dat ligt eraan hoe koud het op de slaapkamer is lijkt me... Bij mij kan het erg koud zijn zelfs in midden zomer dus hier slaapt hij al de hele zomer met een zomer slaapzakje en een dekentje (en nu een extra baddoek). In winter een winterslaapzak met 2 dekens (of een dekbed hahah) Ook heeft hij een pyama aan.

grt suuz mv joshua 8-2-07

Dit vind ik zelf ook heel moeilijk in te schatten. Ben altijd bang dat hij het of te koud of te warm heeft. Max slaapt nu in een pyjamaatje met slaapzak onder een dekentje. In de winter weet ik niet of dit voldoende is. Dat zie ik dan wel weer.

Gebruik sinds een maand of zo een wat dikkere slaapzak voor de nacht en en dan nog voor over haar beentjes een dekentje strak ingestopt. (alleen de slaapzak instoppen werkt niet, krijgt ze uiteindelijk ook weer los getrokken). En maud heeft een pyjama aan. Als het echt koud wordt kan'ik altijd 's nachts op haar kamer de verwarming een beetje aanzetten.

bij ons is het ong 16 graden op de kamer,

hij ligt in een pijama met sokjes aan. het pijama truitje heb ik nu vervangen voor een fleecetruitje, hier over heen de hema slaapzak, wel een dubbellen maar niet gewateerd, en de hema deken in een hoes, wanneer het kouder word (straks dus, dan doe ik een extra deken in de hoes, een dikkere slaapzak.

oja, hij heeft ook een romper met lange mauwen, hij ligt altijd half boven de deken uit.

tot nu toe gaat dit goed,

Wij hebben vanaf het begin dekentjes gebruikt alleen toen in de zomer geen dekens!!!
En vorige week ook rompertjes met lange mouwen aan en een pyama en lakens en dekentje tot aan haar borst eronder!!! Ze heeft alleeen altijd hele kouden handjes maar verders lekker warm, is ook koudekamer in de winter gaan we ff de verwarming aan doen denk ik!!!

Liefs Sandy

Minke heeft een romper en een pyamaatje aan, dan een dunne slaapzak (nu nog) en een laken met een dubbelgevouwen dekentje. Ze voelt daarmee behaaglijk in de nek; niet   te warm en niet te koud. En ze slaap door, dus ze wordt niet wakker van kou. Het zal dus wel ongeveer goed zijn, hoop ik.

greet

PS: voor degenen die de slaapzak aan eht voeteneind instoppen; dat doe ik ook. Als dat niet meer past dan naai ik er een lap aan, zodat hij toch ingestopt kan blijven. Lekker behaaglijk, maar ook handig voor draaikontjes in bed die wakker worden omdat ze met het hoofdje tegen de rand van het bedje liggen. Aanrader, alleen wel even achter de naaimachine!

Terug
Bovenaan