Zomerstop

Hoi allemaal, ik heb het ziekenhuis gebeld en verteld dat we even wachten met de derde iui. Goed plan vond ze maar ze zei ook dat ze een zomerstop hebben. Wij hadden als plan dat we voor amerika nog 1x iui wilde doen, maar dat kan dus niet. Maar het is goed dat we het weten. Hebben jullie ook zomerstops in het ziekenhuis.
Het geeft veel rust nu we dit besloten hebben, voelt goed. Geen stress, ik vind het alleen wel een gekke gedachte. Het is alsof ik mijn (onze) kinderwens heb opgegeven, maar dat is niet zo natuurlijk. Maar we kiezen wel bewust voor een beetje rust in het putje. En dat bevalt dus goed. Dag allemaal, liefs ilona

Goed idee,  

Je zit er al langer mee weet ik, en misschien is het juist dus goed dat je even een pauze inlast.
Je weet t niet, misschien komen jullie tot rust en lukt het alsnog spontaan!

Een zomerstop in het ziekenhuis?
Vraag me af of ze dat hier bij ons ook hebben, dat zal voor mij wel balen zijn. Mag ik eindelijk beginnen (kan 1 keer daarna ben ik op vakantie heb ik uitgerekend) en als ze dan nog een zomerstop hebben dan zijn we al weer een poosie verder)

Hoop dat je het een beetje los kan laten en je energie op andere dingen kan gaan storten. Straks lekker naar Amerika. Las van Inge dat het daar echt helemaal geweldig is dus...........je hebt heel wat moois voor de boeg.

We blijven hoe dan ook gewoon lekker doormailen en chatten, ookal ben je hier even niet of nauwelijks te vinden hoor!
We hebben inmiddels meer gemeen en opgebouwd als het niet zwanger worden dus...................zie je snel!

Liefs,

CYnthia

En tot mails moppie!

Ja ik hoorde er ook van de zomerstop in het ziekenhuis ik heb nu nog twee iui te gaan ik kijk wel even wanneer de stop ingaat  
In de   ieder geval veel suc6 bij de volgende iui maar.... misschien heb je die niet nodig .............. veel liefs happywoman xxx

Ik heb bij ons niets gehoord over een zomerstop. Met kerst zijn ze ook gewoon open dus ik verwacht dat het de zomer gewoon doorgaat.

Ik vind het knap meissie dat je een half jaar ertussenuit piept. Ik weet niet of ik dat geduld op kan brengen. Kom maar eens lekker tot rust dat heb je wel verdiend. (en je mannetje ook)

lfs inge

Hoi Ilona
Wij hebben ook een zomerstop in het ziekenhuis dat weet ik nog van vorig jaar
maar ik moet toch even gaan informeren wanneer dat precies is.
Wel goed van je dat je die rust neemt en dat je ook zelf door hebt dat je het nodig heb.
alvast een fijne vakantie!
de ideale manier om tot rust te komen en dan kan je daarna weer fris en fruitig beginnen met de volgende poging.
groetjes sabine

Terug
Bovenaan