Zomertijd...liever niet ivm inslapen

Ik merk het nu al, nu is het nog een beetje licht op Joey's kamertje en waar hij normaal gesproken op dit tijdstip meteen gaat slapen ligt hij nu te jammeren. Kan nog wat worden zo...

Zondagmorgen wordt Floor gedoopt, dus moeten we al vroeg op, en zaterdagavond hebben we ook nog feest. En dan ook nog een uur minder....wordt een kort nachtje.......
Zie vooral op tegen de reactie van onze oudste (net 2 jaar) die ook zondagmorgen meegaat naar de kerk. Ai, en dan heeft hij ook nog een uur minder geslapen, ik heb er niet zo heel veel zin in eerlijk gezegd....
Moeten we allemaal zondagmiddag maar weer even lekker ons nest induiken!

gefeliciteerd  met de doop!!

is het nog een beetje meegevallen met de tijden?

voor twee weken terug is Lieke gedoopt, maar heb toen de wekker al op 5:30 uur gezet, want ze is nogal een hongerhalsje en vooral als ze langer wakker is vraagt ze om de fles, haar tweede fles is meestal om een uur of 10:30 dus tijdens of vlak na de dienst.
heb toen heel vroeg een fles gedaan en om 09:00 weer een, toen naar de kerk, maar ze had al twee flessen op, was dus lekker wakker en tevreden en keek met grote ogen de kerk in.
wel een geweldige ervaring, was er wel wat zenuwachtig voor, maar was neit bezig met de gemeente, alleen maar met de kleine.

Dank je!
Het is allemaal reuze meegevallen vanmorgen, Floor was wel wakker, maar pruttelde gezellig een beetje voor zich uit. Broerlief gedroeg zich iets minder gezellig, maar gelukkig zat mijn schoonzusje in de buurt en heeft hem 'opgevangen'. Ach, hij kan er ook niks aan doen, is gewoon nog een beetje te jong voor dit soort toestanden.
En dat uurtje minder? Gelukkig ook weinig van gemerkt, de kinderen zijn alleen erg moe vanavond en liggen dus al ook heerlijk onder de wol.

Terug
Bovenaan