Zomertijd

Hallo Allemaal,

Hebben jullie kinderen ook last van de verandering van tijd? Hebben jullie enig idee hoe lang ze ongeveer nodig hebben om hieraan te wennen? In principe moet ze er nu nl. 's ochtends eerder uit omdat ze naar de oppas gaat en volgens mij heeft onze dochter er een beetje moeilijk mee. Bedankt voor jullie reactie.

Groetjes een moeder
 
nou ik moet zeggen dat Kim er eigenlijk bijna geen last van heeft gehad, ik heb er in ieder geval niets van gemerkt! maar ik heb nog een dikke week voordat ik weer aan het werk moet. Zelfs nu het 's avonds licht is als ze naar bed gaat, geen enkel probleem!
 
mijn dochter slaap zelfs langer, werdt altijd om 6.00 wakker nou 7.30 dus voor haar heeft het voordeel gehad, en savonds heeft ze ook geen problemen wij hebben een verduisterings gordijn.
 
Wij moeten onze dochter er 's ochtends voor de oppas er uit halen maar ze is nu echt van slag. Ze wil nu daar niet meer verder slapen! normaal sliep ze dan vanaf 11 uur tot we haar eruit haalden en dan bij de oppas weer in bed en sliep dan door tot 9 uur!
 
Onze zoon sliep voor de instelling van de zomertijd tot 06.00 uur en dan kwam ie vaak al even na 05.00 uur zeuren.
Dan kon het net aan rekken tot 06.00 uur, maar was dan wel uit mijn slaap.
Sinds de klok een uur is verschoven, slaapt ie gewoon door tot 07.00 uur zonder 's nachts te mopperen. Hij had de gewoonte om de 4 uur te komen "spoken" maar dan was het met een speentje zo opgelost. Sinds de zomertijd is ingegaan gaat het helemaal super!
 
Terug
Bovenaan