Zomertijd

A

Anoniem

Guest
dat gaat wat worden zondag!!
Als de zomertijd in gaat kunnen wij (volwassenen) er al wat moeilijer mee omgaat, dat uurtje korter slapen. Maar hoe zal dit met onze beebs gaan??

Wil nu wel proberen Lindy elke dag wat later naar bed te doen, maarre...ze slaapt er niet langer van en ze is om 18.45 ook echt moe.

Dus hoe gaan jullie dit aanpakken?

Sannemams

Hoihoi,

Ja, lastig die zomertijd, maar eerlijk gezegd hoop ik dat het positief voor ons uitpakt haha!

Onze zoon wordt nu rond 6 uur wakker. Dat betekent dat als de klok verzet is: rond 7 uur. Daar hopen we op in ieder geval...

We zien wel hoe hij er mee omgaat!

Succes ermee!

Groet,
Simone

Onze zoon wordt normaal om 8 uur wakker, maar de laatste paar dagen is het steeds 7 uur, volgens mij is zijn biologische klokje al voorruit gegaan, dus vanaf zondag, is meneertje gewoon weer om 8 uur wakker....heerlijk!

Ik zal me er niet teveel zorgen om maken, het is even wennen en misschien twee dagen zijn ze een beetje van slag, en dan is het over!!

Hoi,

Ik zou me er niet te veel zorgen over maken. Mijn dochter had er nooit zo veel last van. Met een dag of twee drie zijn ze er wel aan gewend!

Groetjes, Karin

Mijn oudste is meestal een weekje of zo dat ie vroeger (of later ) wakker is en dan zit ie weer gewoon in het normale ritme..En die is 's avonds zo uitgeteld dat ie altijd wel slaapt.. Hij slaapt trouwens overdag ook nog dus maakt het niet uit als ie naar bed gaat als het nog licht is..
Hoe mijn jongste ermee om gaat zie ik wel.. Meestal passen ze zich heel makkelijk aan..
Gr. Anne-Marie

Goed dat je het hier post, anders had ik het niet geweten hahaha

Maar ik ga niks speciaal veranderen, Ik hoop zelfs dat Feline daardoor pas om half 8 wakker wordt... zou lekker zijn

groetjes Mariska

quote: girll1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2008 11:57:58'));

Onze zoon wordt normaal om 8 uur wakker, maar de laatste paar dagen is het steeds 7 uur, volgens mij is zijn biologische klokje al voorruit gegaan, dus vanaf zondag, is meneertje gewoon weer om 8 uur wakker....heerlijk!

Dat is bij Dylano ook. Die wordt normaal ook rond 9.00 - 9.30 wakker, maar de laatste dagen rond 8.00
En wat is dat dan vroeg zeg!! Ja, wat een luxe zijn we gewend  Maar dat is gwn omdat je het niet gewend bent denk ik...
Maar om ff terug op het onderwerp te komen  Zouden onze beebs het mss al aanvoelen op de 1 of andere manier??
Wij proberen Dylano ook later naar bed te doen, maar het is eerder vroeger,   omdat hij vroeger wakker is tuurlijk.

Tja... we wachten maar gwn netjes af, maar zelf voorzien we ook geen probleempjes hoor.

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan