Zomertijd....

Hoi,

Vraagje aan de "ervaren" moeders:

dit weekend gaat de klok een uur vooruit. Hoe reageerden jullie kindjes daarop?
Waren ze helemaal van slag?

Ik ben benieuwd hoe Amy erop gaat reageren. Volgens mijn moeder was ik vroeger altijd een paar dagen van slag.

Groetjes Lilian

Hoi,
Mijn oudste heeft er nooit geen last van gehad, maar dat was zo'n slaapkop, die sliep altijd en overal.
Ik geloof dat ik het met de tweede niet zo tref. Zij is nu 4 mnd en slaapt nog steeds erg onrustig. Dus ik ben bang dat ze van dat uur ook erg van slag zal zijn.
Ik werk op een kdv en daar hoor ik ook altijd moeders klagen dat ze zo van slag zijn. Bereid je voor op het ergste, dan valt het altijd mee.
Succes, Sil

Hoi hoi,

Met de zomertijd hadden ze niet zo veel moeite, Lotte en Jozua dan. Maar met de wintertijd wel en daar ging ik een week van te voren langzaam schuiven met de tijden.
Tis een heel gedoe, maar het komt goed.

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

Hoihoi,

Hugo is nog steeds aan het schuiven met zijn tijden, dus ik ben benieuwd. Per 1 mei moet ik weer gaan werken, dus de komende weken ga ik proberen een vast schema in te voeren.

Groetjesss

Hoi Lilianneke,

Geen enkel probleem! ´t Is even ietsje schuiven een paar daagjes, maar ´t komt vanzelf goed. Je moet gewoon zelf niet zo zenuwachtig op de klok leven, maar een beetje laten komen zoals het komt. Ik heb in al die jaren nog nooit problemen gehad.

Line

Terug
Bovenaan