Zomervakantie 2013

Zo wij hebben geboekt voor de zomervakantie 2013.
Maar man ooh man wat een prijzen zeg pppfff daar word e diep ongelukkig van en dan zitten we ook nog aan de bouwvak vast nou tel uit je winst.....
Maar het is gelukt we gaan heerlijk 2 weken kamperen in zuid frankrijk.
We hebben een tent gehuurd.....
De camping ziet er echt super uit aan ZEE wat willen we nog meer......? Oja ZON ZON ZON.
Gaan jullie weg en waarheen?

wij gaan onze vakantie samen met mijn ouders boeken. we mogen hun bungalow tent lenen. en de camping waar we naartoe gaan is hier een half uurtje vandaan.
wij zitten ook aan de bouwvak vast.
1e week gaan wij met zn 3en.
2e week wij met zn 3en en mijn ouders (misschien ook mijn zusje en haar vriend)
3e week mijn ouders alleen.
ze komen ons wel helpen opbouwen.

Geen vakantie hier, maar mag ook niet klagen want wij wonen aan het strand.
De zomermaanden zijn de werkmaanden voor mij.

in september wel een paar dagen naar NL ivm de bruiloft van mijn broertje en misschien een paar dagen weg in oktober als het budget het toelaat.

schrok ook idd van de prijzen (zeker voor zes man hihihi). wij gaan 2 weken naar mallorca, all inclusive weer. en ammavanfloortje zag de fotos wat een super accomodatie zeg, genieten dus

Hier geen vakantie. Voor de verandering haha. Misschien een midweekje of als het goed weer is een weekje naar Zeeland. Is hier topdrukte dus zit er voor ons niet in. Vanuit Zeeland zouden we nog wel een keer op en neer kunnen gaan.

Wij zitten niet vast aan de zomervakantie. Niet dat dat wat uitmaakt want we weten nog niet waar en wanneer we gaan. Ene kant willen we vliegen maar aan de andere kant hebben we ook zin om te gaan camperen.

Ik ben ook flink geschrokken van de prijzen. Ook wij zijn aan de schoolvakantie gebonden. Waarschijnlijk gaan we 2 weekjes naar Frankrijk, naar een camping in de buurt van Parijs.

Terug
Bovenaan