Zomervakantie boeken??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik zou graag jullie mening over het volgende willen horen.

Nog een paar maanden en dan begint de zomer weer!!!
Natuurlijk willen we allemaal op vakantie, en wij willen altijd lekker lui vliegen
naar de zon .
Maar nu zit ik lekker te fantaseren en als ik nou (hoop, hoop) snel zwanger word vind ik me in juli te zwanger om te gaan vliegen, dus moet ik geen vakantie boeken.
Maar de realiteit is dat het ook nog wel een aantal maanden kan duren en dan is het toch wel heel raar en jammer dat je in juli geen vakantie geboekt hebt!

Ik werk in het onderwijs en ben dus gebonden aan de schoolvakanties. Ik kan nog wel even wachten met boeken maar moet over een tijd toch een keuze gaan maken.

Hoe doen jullie dit, want volgens mij kan je geen vakantie annuleren op grond van een zwangerschap, toch?

Ik ben erg benieuwd naar jullie meningen hier over!

Liefs Jessy

Hoi Jessy,

Toevallig hebben wij net geboekt voor de herfstvakantie.
Ik heb eerst bij het reisburo gevraagd of we konden annuleren als ik zwanger blijkt te zijn tegen die tijd. En dit was geen probleem!
Dus bij deze, je kan gewoon boeken!!!!!
Groetjes marianne

He Marianne

Nou das mooi om te weten, hoef ik me daar in iedergeval niet druk om te maken! Dank je!

Liefs Jessy

Hoi Jessy

Ook wij hebben al geboekt voor juni. Met een annuleringsverzekering erbij. Bij de voorwaarden van deze staat bij dat je bij zwangerschap kan annuleren. Volgens mij kan dat bij de meeste wel. Gewoon anders even informeren van te voren of dat erbij in zit. Ik ben misschien alwel 5,5 maand zwanger maar ja dat weet je toch niet van te voren.(gaan trouwens twee weken kamperen)

Liefs Marian

hoi hoi,

Ook wij hebben onze zomervakantie al geboekt. De laatste week van augustus heerlijk even er tussenuit. We hebben er ontzettend veel zin in!!!

Ons voordeel is dat we in Nederland blijven en als ik tzt zwanger ben, heeft dit qua reizen hopelijk geen probleem. Verder hebben we wel een annuleringsverzekering afgesloten dus bij evt. calamiteiten  kunnen we de vakantie altijd stopzetten.

Ga er gewoon voor om ook jou vakantie te boeken. Je bent weer even met iets anders bezig en een beetje voorpret is ook niet zo verkeerd. Zelf merk ik dat het je gedachten even verplaatst naar iets anders dan zwanger worden en alles er omheen.

Groetjes mamabinck en veel boekplezier!!!

Terug
Bovenaan