Zomervakantie?? Griekenland hoe, wat, waar??

Hai meiden,

Mijn man en ik willen in september graag op zomervakantie naar griekenland.
Jente is dan 13 maanden. Vindt het alleen zo moeilijk om te bepalen hoe, wat en waar?
All inclusive is natuurlijk best handig maar vaak grote hotels en toch wel veel geld en wij vinden het ook erg leuk om naar een griekse taverne te gaan om te eten  ofzo.

Voor mijn gevoel is een kleinschalig appartement met zwembad en bij het strand ideaal, een paar winkeltjes en tavernes op loopafstand lijkt ons helemaal fantastich.

Hebben jullie tips, ervaring of misschien wel een naam van een goed appartement ofzo?

Groetjes Fenneke

hoi fenneke,
ik zat vandaag ook wat te zoeken voor de vakantie, heerlijk om in januari/februari in de zomergidsen te kijken!
nu heb ik via de 'libelle' een reis gevonden naar karpathos, een grieks eilandje.
moet je maar eens kijken op www.libelle.nl.
ik heb de brochure aangevraagd, ziet er leuk uit, rustig, vlak bij het strand, zwembadje, eventueel autootje huren enzo....met of zonder ontbijt, voor de rest hebben ze daar geen all inclusief maar het lijkt me heerlijk om over de boulevard te lopen om daar een restaurantje te zoeken, onze kleintjes slapen denk ik wel in de buggy met al die zon, toch!?
spannend voor de eerste x echt naar het buitenland.....
je kan ook kijken op www.zoover.nl voor reacties van hotels en appartementen van andere mensen, suc6 ermee.
wie weet als wij gaan in juni dan kan ik je tips en ideeen geven
groetjes lot.

Wij boeken twee weken kreta. NIet het toeristische deel maar het oosten. Ongeveer twee uur rijden van de luchthaven.

We hebben een apprtementje geboekt met een lekker zwembad. Kijk maar op www.interfact-travel.nl. Zij verhuren treden op voor particuliere vakantiehuizen. Het is dus geen touroperator maar je kan wel het hele pakket boeken. Wij hebben in Mirtos villa Kastro geboekt. Deze komt ook erg goed uit vakantiesites, bijv www.vakantiereiswijzer.nl.

Annememieke

Hoi allemaal,
Wij gaan in juni met ons gezinnetje naar Kos. Wij hebben een dochter van 3,5 en een dochter van nu vier maanden. We hebben een appartement geboekt in complex Mastichari Bay in het kleine plaatsje Mastichari. Volgens de folder is het erg kindvriendelijk en er is ook animatie voor onze oudste dochter die dan bijna vier is. We hebben er erg veel zin in. Een aantal jaren geleden zijn mijn man en ik samen naar Karpathos geweest. Dit is een geweldig eiland, daar ben ik echt verliefd op geworden. Niet echt super toeristisch. Heerlijk gewoon. Voor iedereen die komend seizoen naar Griekenland gaat, veel plezier.

Terug
Bovenaan