Zomervakantie met baby 6 maanden

<p>Hoi,</p><p>Je moet wat te doen hebben tijdens je verlof/laatste loodjes. ?Zo ben ik alvast aan het kijken naar een zomervakantie.</p><p>Wij zouden graag met zijn drieën. Mijn vriend, baby(dan 6 maanden) en ik op zomervakantie willen naar een zonnig land. Vliegen zien wij niet als probleem :)</p><p style="text-align: left;">Nu is er ontzettend veel te vinden. Maar wat is geschikt met een baby van 6 maanden? Hotel/appartement of bungalow? Waar moet je op letten of heeft iemand misschien tips voor vakantieparken? </p>

Wij zijn naar Spanje gegaan toen onze kleine 4 maanden was. We hebben bewust Spanje gekozen omdat dat niet zo ver vliegen was dus mocht hij niet te genieten zijn dan is het maar eventjes. En bij ons ging het super goed!
Wij zijn naar een camping gegaan met stacaravans, heb je genoeg ruimte en hadden een eigen wc en douche.
Wij zijn er vaak op uit getrokken om dingen te bekijken of even lekker een terrasje te pakken. En 's middags was het vaak met de kleine naar het zwembad. 
Het is soms even plannen met de slaapjes. Bij ons scheelde het een boel dat ie nog in de bak van de wandelwagen kon slapen.
Leuke bezigheid trouwens in je verlof!! Geniet nog lekker van je zwangerschap.

Oh een vakantie kijken is altijd een goede tijdsbesteding haha! Wij zijn met ons zoontje naar Gent, Rome en naar Canada geweest en ik heb mijn ervaringen vastgelegd op mijn blog www.halloliefkleintje.nl inclusief een heleboel tips. Misschien, als je tijd hebt, kun je daar kijken. En hopelijk helpt het je een beetje. Een reis met een camper is trouwens heel erg aan te raden. En vast plekje, niet teveel gesjouw met spullen etc. Ideaal! Hotel was wat meer gehannes. Sowieso heb ik ook van alles opgeschreven aan tips etc tijdens de vlucht. Lekker oriënteren en vooral doen waar jullie zelf heel blij van worden. Zij vinden met 6 maanden alles nog welgoed haha. Liefs, Ilse 

Hoi! Hier ook al bezig met het plannen van de zomervakantie; onze dochter zal dan ook zo’n 6 mnd zijn..
wij twijfelen nog over reizen met vliegtuig of auto. Mijn voorkeur gaat uit naar de auto omdat ik zelf altijd zooooo verschrikkelijk moe word van vliegen en het wachten en de kleine ruimtes in het vliegtuig etc. 
Wel willen we een huisje/bungalow met eigen zwembad.. we hebben dit in het verleden al eens ervaren, zowel in het hotel als een vakantiehuis en dat laatste is ons goed bevallen, voornamelijk om de rust en de ruimte die je hebt. 
Als je dan ook nog met de auto reist dan kun je meer spullen meenemen. Ik hou zelf van koken en vooral in het buitenland hou ik ervan om de marktjes /dorpjes langs te gaan voor de traditionele ingredienten te verzamelen.. Tuurlijk gaan we ook vaak genoeg uit eten.. 

Terug
Bovenaan