Zomervakantie plannen?

Hallo,
Ik vroeg mij af wie er zijn zomer vakantie al durft te plannen?
Wij zullen binnenkort wel moeten als we nog weg willen. We zitten namelijk aan de bouwvak vast vanwegen het werk van mijn man.
Als je niet op tijd boekt, zit alles vol.
Maar ik ben (net als de meeste van jullie) in April uitgrekend. En dan kan je denken joh dan is die kleine in Augustus al 4 maanden, maar het is onze eerste. Wel willen we heel graag ff er tussen uit dan dus met z'n drieën.
En niet in Nederland want dat hebben we de afgelopen jaren wel gedaan, en we hebben alleen maar klote weer gehad.
Dus ik denk dat we maar gaan boeken, met een goede anulerings verzekering!

Hebben jullie al plannen voor de zomervakantie?
Groetjes MMdJ

Hoihoi,

Wij gaan niks boeken, maar willen wel aan het einde van de vakantie nog gaan kamperen. Wel in de buurt.
We hebben al twee kids en op zich denk ik dat we na 4 maandjes al best een kunnen gaan kamperen, maar je weet nooit wat voor kindje je krijgt. Onze tweede had kiss-syndroom en huilde veel, ik moet er niet aan denken dat ik daarmee toen in een tent had gezeten.
Maar als alles goed gaat gaan we ook lekker ff weg, heb er nu al zin in...

Succes met uitzoeken en boeken. Check wel ff in welke gevallen je annuleringsverzekering uitkeert...

Liefs!

Hoi!

Nee wij hebben nog geen plannen, maar bekijken het ter plekke zeg maar. Een last-minute is zo geboekt, hetzij naar het buitenland, hetzij gewoon een stacaravan of huisje hier in Nederland, al is het maar 1 weekje. Mijn dochter heeft natuurlijk 6 weken vakantie en het is voor haar natuurlijk ook niet fijn om die allemaal door te brengen bij huis. Zeker als de buur-kindjes wel allemaal weg gaan. Als het niet anders is, dan maakt het ook niet uit hoor, we vermaken haar wel, maar het is toch wel fijn om er even uit te zijn met z'n viertjes dan.
Veel plezier met de voorpret qua boeken..... waar willen jullie heen?

wij gaan binnenkort ook boeken. we moeten alleen even wachten totdat ik vrij heb gekregen van mijn werk. ik werk op een callcenter, dus ja dat moet eerst goed gekeurd zijn.
maar daar ga ik wel vanuit aangezien we (nog) niet vast zitten aan de bouwvakvakantie.
mijn man kan vrij pakken wanneer hij wilt, dus dat is wel ideaal

Wij zijn van plan om in september een weekje center parcs of iets dergelijks te doen. Met onze oudste zijn we op wintersport geweest toen ze 6 of 7 maanden was en dat ging toen prima. Maar nu heb ik echt geen zin om ver te gaan rijden.

Maar we gaan dus echt nog niet boeken, ik kijk wel naar de last-minutes tegen die tijd.

Hoi,

ik zit zelf ook vast aan de zomervakantie als leerkracht, juf!
Heb dus niet te klagen, 6 weken vrij. Mijn vriend krijgt meestal 2 weken vrij... we zijn vorig jaar in Frankrijk geweest, maar willen dit jaar even overslaan. Wij willen net als MissyM een (mid)weekje center parcs boeken. Dan zijn we er toch even tussenuit en hebben we de 1e vakantie samen iets meer luxe dan met een tentop de camping! (wat we trouwens vlg jaar zomer wel weer willen doen!)

Succes allemaal met jullie vakanties boeken / plannen!

wij gaan met de meiden naar een camping in nl. Dat moet goed gaan met zo´n kleintje. De eerste keer met onze oudste hebben we overigens ook voor een huisje gekozen. Nu zijn we ervaren kampeerders, maar wel met luxe! Lekker een caravan mee dus. Succes!

De ouders van mijn vriend hebben een caravan waar we waarschijnlijk een weekje mee weg gaan ergens in nederland. Toch even kort eruit :) nou nog hopen op lekker weer die week..

Terug
Bovenaan