Zomervakantie vraagje

A

Anoniem

Guest
Hebben er al dames de zomervakantie geboekt ? en zo ja mag ik zo onbeleefd zijn en vragen waar jullie naartoe gaan ?
Ik ben al druk aan het zoeken en op dit moment springt Frankrijk er uit. Maar ik zie op tegen 12 uur autorijden met twee kids op de achterbank. Maar ik wil zo graag weer eens naar de zon en gegarandeert mooi weer..... Dus alle ideeen zijn welkom.

Groetjes Jolanda

Wij boeken nooit zo ver van te voren; het moet eerst maar eens winter worden!! haha!

Al overwogen om te gaan vliegen? Vanaf een regionale luchthaven vlieg je altijd overdag, is voor de kinderen ook nog te doen. Maar ja, wel prijzig natuurlijk. Alhoewel, tot 2 jaar   hoef je niet te betalen.

Succes met je keuze!
Ellen mv Julian

Ik ben op mijn 17e een keer naar Italie geweest, en verder eigenlijk alleen maar buiten europa geweest... Dat kwam wel als ik gesetteld was  en kinders had.
Komende vakantie heb ik een Thomas van 2 jaar en een beeb van 8 maanden, en helaas een hubbie die Nederland niet durft te verlaten. Is bang dat ie een dokter nodig heeft voor ze of zo. ( Bedankt voor het verpleegkundige vertrouwen in je vrouw schat!!)
Maar goed, we zijn nu aan het kijken voor een vakantie in de ardennen, ook genoeg te doen, en we zijn zo weer thuis als hij last van diarree krijgt, hahaha!

-X- Marieke

Haha, Marieke, de kans dat je diarree krijgt in de Ardennen is met al dat vreemde voedsel en dat klimaat dat je niet gewend bent natuurlijk ook wel errug groot!!

Dat bedoel ik dus maar... De kans is groter dat ie daar een azijn puist oploopt van de mayo, hahhahah!

Hahaha! Neemt hij wel op tijd zijn vaccinaties?? hahaha!

Oeps, sorry, zit hier een serieus topic te vervuilen....

Hoi Jolanda

Wij zijn afgelopen juni in Z-frankrijk geweest. Sophie was toen ruim 10 maanden en Gijs bijna 3,5. We zaten in de Camargue op een camping (in zo'n stacaravan met douche en wc). De camping was helemaal ingericht op kinderen van 0-5 jaar (dus met mini wc-tjes, kinderbadjes bij het sanitiar, babybadjes, super veilig zwembad en een geweldige speeltuin voor kindjes in die categorie.

De reis ging super, regelmatig stoppen en Gijs had zo'n dvd voor z'n neus (die hebben we helemaal niet gehoord). En Sophie heeft bijna niet geslapen, maar het ging echt goed.... Gewoon doen dus, wij gaan dit jaar ook gewoon weer hoor!

We zaten via Yellow Villages op een camping de les petits camargues heet. Nogmaals, écht een aanrader. Het jaar ervoor waren we er ook. En wat we dit jaar gaan doen: nog geen idee, maar wel lekker naar het zuiden.......... Was het maar vast zover haha.

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan