Zomervakantie

<p>Wat doen jullie met de zomervakantie? Ik ben 21 oktober uitgerekend en wij hebben nog geen kinderen. We willen graag nog een keer met z'n tweeën op vakantie , maar waar doen we doen aan?</p><p>Ik ben benieuwd of jullie daar ideeën over hebben</p><p>.. </p><p> </p>

Gewoon doen waar jullie je prettig bij voelen. Ik zou zelf niet zo snel in het vliegtuig stappen, maar een autovakantie kan prima toch? Of gewoon lekker in Nederland. Waar je ook naartoe gaat, je moet je gezonde verstand gebruiken. 

Hoi! Wij hadden ook een vakantie geboekt om nog even samen weg te gaan in de meivakantie (ik was toen 30 weken). Zouden met de auto naar italie, maar door de corona ging dit natuurlijk niet door. Als je de kans ziet om nog lekker samen weg te gaan zou ik dit zeker doen! En inderdaad, kijken wat goed voelt! En hou er wel rekening mee dat je niet weet hoe je je dan voelt, dus dat je op vakantie meer mogelijkheden hebt om dingen te doen (wij zijn echt van de rondreizen/wandelen/natuurvakanties, en hadden een rondreis met de auto geboekt. Als wandelen dan niet zou lukken, zouden we meer met de auto doen en anders wel gewoon lopend). 

Ik was vorig jaar rond dezelfde periode uitgerekend. We zijn toen naar Italië en Zwitserland geweest. Ik was nog topfit en hebben nog van alles gedaan. 

Ja hoor, lekker doen! Wij gaan ook lekker met de auto op vakantie (maar ben dan pas 17 weken). Vorige keer ook nog weg geweest samen, heerlijk van genieten!

Ik ben 23 oktober uitgerekend maar op ons werk (ook vakanties en uitgerekende vrouwen van collega's) gaat het niet lukken om wat langer weg te gaan.
Wij gaan samen nog een paar weekendjes weg, lekker in de natuur en wandelen.. Zijn normaal van de avontuurlijke verre rondreizen maar dat gaat hem nu niet worden.
zou doen waar je je goed bij voelt! 

Toen ik zwanger was van de eerste zijn we met 20 weken nog met de camper op stap geweest. Het was heerlijk! 

Nu gaan we naar een huisje op een park in Nederland met een dochter van 16 maanden en ben ik 25 weken zwanger. Toen we boekten was naar het buitenland nog niet mogelijk ivm Corona, maar anders hadden we in Duitsland een huisje geboekt. Wij hoeven niet perse verweg. Lang in de auto zitten geeft hier al veel vocht in de benen... 

Terug
Bovenaan