zomervakantie

Hoi allemaal,
Wij zijn door mijn schoonouders uitgenodigd voor een zeilvakantie half augustus. Mijn dochter is dan 15 maanden. Ik twijfel: een week lang met z;n allen op een boot. Is het niet te warm, te gevaarlijk. Hoe gaat dat met slapen. Ze willen vast uit eten, hoe gaat dat. Kan iemand mij advies geven. Wie heeft ervaring met een vlieg / zeilvakantie met een kleine van net een jaar?
Alvast bedankt
 
Een vriendin van mij is al vaker wezen zeilen met de kinderen en dat gaat altijd perfect. Met uit eten kun je altijd nog kijken of je haar tegen die tijd kan meenemen. Zo niet dan ga je toch niet mee, of is het vast wel bespreekbaar dat jullie met z'n allen thuisblijven (op de boot dan)
 
hoi

wij zij gaan vliegen toen mijn zoontje net 4 maanden was, dat ging goed hoor we gaan volgend jaar april naar hawai1, en LA. dan is hij ongeveer 9 maanden, je moet het gewoon proberen,zeilen lijk me onwijs leuk,
succes
 
je kunt ook baby zwemvesten kopen, zou ik wel doen want een te groot zwemvest kan je net zo goed niet aandoen, helpt helemaal niet.

veel plezier volgend jaar.
 
Terug
Bovenaan