Zomervakantie

A

Anoniem

Guest
Gaan jullie op zomervakantie en zo ja waar gaan jullie heen met jullie kids?? We weten eigenlijk niet goed waar we heen willen met onze kleine van dan anderhalf jaar. Nederland of buitenland? En wat voor verblijf? En hoe lang? Hoor graag wat jullie doen, misschien brengt ons dat op ideeen!!

Hoi hoi,

Demi is nu 9 maanden. We wilden eerst naar Turkije maar helaas er kwam een andere auto voor in de plaats. hahahaha
Nu gaan we van de zomer met de auto op vakantie. Ben ook zeer benieuwd hoe het zal gaan.
We gaan naar Duitsland. Daar huren een huisje via Belvilla en we hebben bonnen voor 3 overnachtingen in hotels.Dus op de heen reis dan kunnen we ergens 3 dagen blijven en dan weer verder.

Ben ook zeer benieuwd wat anderen doen. Voor ons is het ook de eerste keer met zijn 3en weg.

Groetjes Mo

Afgelopen zomer zijn we een midweekje naar Center parcs geweest. Onze kleine was toen een half jaar. Was goed gegaan. Maar we weten nu dus niet wat we dit jaar moeten doen. Met het vliegtuig lijkt me niks, onze voorkeur gaat uit naar de auto.

Hoi,

wij hebben onlangs bij Happyhome een huis geboekt in Belgie, in de buurt van Brugge en in de buurt van het strand. We gaan twee weken met onze kinderen die dan 1 jaar en 5 maanden en 3 jaar en 5 maanden zijn. En we gaan met mijn schoonzus, haar man en hun dochter, die dan 2,5 jaar is. We hebben ervoor gekozen om niet ver weg te gaan en uiteindelijk ook met familie. mijn zwager had als prima argument dat je dan als ouders ook eens een avondje weg kan en dat er dan vertrouwde opvang is!!
We hebben een huis voor 12 personen geboekt, dus iedereen heeft een eigen kamer! Er is een grote tuin en voor de volwassenen een jaccuzi en sauna!
We gaan eind augustus, begin september, hopelijk wil het weer dan ook een beetje meewerken!

Veel plezier met kiezen!

groetjes,
kiki

Ik heb er veel zin in...We gaan naar Zakynthos.  3 uurtje vliegen leek me wel te doen. Met zwembad, aan zee  all inclusif, ook fijn voor zusje van 11 jaar. We slapen op een grote kamer met z'n vieren. Wel even spannend, maar ze slaapt wel makkelijk. We gaan 10 dagen, dat lijkt me wel lang genoeg.Avonden zullen wel anders worden, maar we hebben kamer met zeezicht, dus zie het wel zitten.
Wij hebben ook wel even nagedacht,vorig jaar in Zeeland geweest en Centerparcs, was heel leuk.
Succes met zoeken en boeken!

Terug
Bovenaan