zomervakantie

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,
Misschien een bizarre vraag op dit moment van het jaar, maarre.....heeft iemand al z'n zomervakantie geboekt?

Wij zitten al druk ik de folders te bladeren momenteel. We hebben geen idee waar heen, hoelang en wanneer...maar als ik zo eens op internet kijk zit er al veel vol....

Wat doen jullie?
Liefs Anouk

Ik krijg meestal pas halverwege februari door van mijn wg of mijn zomerverlof is goedgekeurd. Dus wij gaan dan pas boeken. Maar ik zit nu ook al op hete kolen, want volgens mij zijn alle leuke dingen dan allang weg.....

Hoi

Toevallig gisteren een aantal campings in Frankrijk uitgekozen uit de vacans soleil gids en op google nagetrokken. Een aantal hebben we zo weer weg kunnen kruisen, aangezien je geen koelkast kon huren, of het gemiddelde cijfer maar een 5,5 bleek te zijn < na meningen van anderen >

Maar ja dus, wij zijn al hard op zoek. Zitten verplicht vast aan het hoogseizoen aangezien de oudste 5 jaar is. We willen niet een te grote camping, maar wel in leuke omgeving, dus best veel eisen. Als we eruit zijn ga ik ook al boeken hoor. Waarom wachten als je het al weet??

Groetjes kIrsten

Hoi,
Nee hoor, nog niet bezig met de zomer van 2009.
Zitten zowiezo vast aan het hoogseizoen..
We zitten nog midden in de verbouwing, de woonkamer word uitgebouwd..
En daarna zijn de tuin, keuken en de hal nog aan de beurt..Dussss misschien ook wel lekker thuis genieten van al het nieuws?
Ik weet ook nog niet eens wanneer ik vrij ben dan..dus nog op het werk over hebben..
We zijn de agelopen drie keer wezen kamperen in stacaravan in Frankrijk..Dus wie weet.
Gr Rina

Wij hoeven nooit zo nodig op vakantie. Blijven net zo lief lekker thuis. Maar we gingen wel elk jaar 3 dagen naar Euro Disney. Helaas was Marissa hier dit jaar nog te klein voor maar volgend jaar hopen we zeker wel weer te gaan. Lijkt me helemaal geweldig met haar. We zitten niet aan het hoogseizoen vast dus dat is wel erg lekker. Maar we hoeven dit gelukkig nooit ver van tevoren te boeken. Normaal gaan we altijd met Peter Langhout met de bus

groetjes Linda

Hier ook nog geen zomervakantie geboekt.
Ik en mijn man moeten nog kijken of we 3 weken vrij kunnen en mogen krijgen van ons werk.
Wij zijn meer bezig met de vraag waar we tussen kerst en oud&nieuw naartoe zullen gaan, omdat we allebei vrij hebben gevraagd EN gekregen van ons werk!

Groetjes,
Shivana

Wij gaan met de boot weg, dus we kunnen elk moment. Waarschijnlijk plak ik mijn vakantie aan mijn verlof en gaan we eerder op vakantie. Zodat de kleine man wel kan wennen op het kinderdagverblijf.

groetjes Maris

Ik weet dat er al collega's zijn die al geboekt hebben om de beste stacaravan te bemachtigen... Ik vind dat echt overdreven, maar het moet. Anders heb je bijna geen keus meer.
Wij twijfelen heel erg. Het buitenland lijkt ons heerlijk wat betreft het weer. Maar met zo'n kleintje hebben wij het in Center Parcs ook erg naar ons zin.
We weten dus nog niet wat het wordt!

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan