Zomervakantie?!

Hoihoi,

Nu de dooi weer is ingetreden komen bij mij de vakantiekriebels al weer naar boven (niet gek ook met al die tv reclame) Wie van jullie heeft de zomervakantie al geboekt en waar gaan jullie heen? Wij zijn de boeken al een beetje aan het doorspitten maar durven nog niet zo goed te boeken. We zouden dan in juni willen gaan dan zou ik  rond  30 weken zwanger zijn.  Hoe  gaan jullie het doen? Kamperen,  caravan, huisje?

Groetjes,
Jo  

hey,

Nou ik had op mijn werk de eerste 2 weken van sept als zomervakantie opgegeven, dit word nu juni, twijfelen of we dan ook naar het buitenland gaan of gewoon lekker een huisje in nederland boeken. Zou best graag nog even een weekje naar griekenland willen ofzo. weten het nog niet !

hoi hoi,

Wij gaan lekker kamperen in een luxe kant en klaar bungalow tent.
Ook in juni. Ik ga samen met een vriendin die dan ook ongeveer net zo ver is als mij qua zwangerschap.  Lijkt me erg leuk. Ik hoop alleen wel dat het ziekenhuis er niet moeilijk over gaat doen, ik heb namelijk diabetes en moet 2x in de week al mijn bloedsuikers steeds doorgeven. De controles worden na 20 weken ook steeds strenger.
Maar ik heb me voorgenomen van de vakantie en zwangerschap lekker te gaan genieten!

groetjes,
Gipsey

IK had al begin september geboekt voor dit jaar. Lekker vroeg en daarom ontzettend veel voordeel. We gaan(net zoals Gipsey, want dat is dus m'n vriendin) lekker 3 weken kamperen met man en kids. En mijn moeder gaat mee. 1 week kroatie, 1 week italie en een kleine week oostenrijk. Heb er zo ontzettend veel zin in.....

Ik zit vast aan de schoolvakantie (werk zelf in het onderwijs en de oudste zit sinds dit jaar ook op school). Ik denk dat we halverwege juli een weekje in een huisje in NL gaan en dan vind ik het wel prima!

Hoi,

Wij gaan in juni naar Belgie. 1 km van zee in een huisje. Perfect dus in de buurt. Vorig jaar was ik in juni 27 wkn zwanger en zijn we naar Italie geweest was ook goed te doen met de auto alleen temp was lastig.

Groetjes Wendy

Hey jullie!

Wij hebben begin juni 'n stacaravan in de buurt van Alpe d'Huez geboekt (m'n vriend gaat wielrennen) en oorspronkelijk was 't plan om daarna nog 'n weekje richting Middelandse Zee te gaan... daar zijn we nu dus nog 'n beetje over aan 't twijfelen aangezien ik bij de zwangerschap vd eerste 9 maanden ziek, zwak en misselijk ben geweest en dan wil je echt niet met me  op vakantie; is geen lol aan  We zien wel hoe 't deze keer gaat!

Liefs, Lieske.

Ik zit in het onderwijs dus zit ook aan de schoolvakanties vast. We gaan waarschijnlijk in de meivakantie en misschien dat ik begin juli een weekje naar Spanje kan. Mijn ouders hebben daar een appartement.

Terug
Bovenaan