Zometeen als die kleine er is vergeet je dit allemaal!

Dit in de zin van enorme klachten, lichaam dat al maanden niet mee werkt, niet kunnen slapen, gek worden van de hormonen etc.
Kan dit soort opmerkingen niet meer horen!!!!

( ik heb een slechte dag ;-) )

Je hoeft zeker niet lang meer vind ik ook erg vervelend om te horen! Toch zeker nu met deze hitte PFFFFFFFF

Blijf genieten van de zwangerschap...
Dat lukt me echt niet door alle pijntjes en kwaaltjes. Behalve als ukkie in de middag lekker actief mee "danst" op de muziek die ik heb aangezet....

Hmm..nee de huis-tuin-en keuken diagnoses dan "Owwh wat heb je een kleine buik, zeker te weinig vruchtwater"...

Gisteren zitten rekenen en als we, zoals manlief wil, 5 kinderen nemen/krijgen ben ik ruim 3,5 jaar zwanger..dat dacht ik dus niet.

Ik kan alleen niet meer tegen de vraag: " kijk je niet op tegen de bevalling dan".

Nee! Het is er in gekomen en zal er hoe dan ook een keer uitgaan.

Maar inderdaad de h_t_k diagnoses zijn ook wel briljant op zijn tijd...

Of die van "zo je hebt al een flinke buik!! Zal wel een flinkerd worden! Dat was bij de 1e niet toch?"
Ik ben 7 maanden zwanger, ruim 6kg aangekomen en ja heb een flinke buik, maar volgens mij valt t allemaal wel mee en groeit ons kindje normaal.
Mensen verwachten volgensmij ook dat ik een reus op de wereld ga zetten... Mn vriend is 2.03m en ik 1.72m Onze dochter was nog geen 3kg bij de geboorte en 49cm. Nu krijgen we een jongen en mss zal hij iets groter zijn dan zn zus, maar 58cm en 5kg Pffff doe ff normaal!!!!

Terug
Bovenaan