A
Anoniem
Guest
Hoi meiden ik moet zometeen naar de gyn,om de uitslagen door te praten.
Ik weet in ieder geval dat mijn eisprong op 22 november van goede grootte was.
Dat is toen met een echo gemeten,en dat zag er heel goed uit zei hij.(toen ook bloedgeprikt op een aantal dingen?)
Een week later weer bloed geprikt op progesteron gehalte.
En nu moet ik om 11 uur weer bij hem zijn.
Volgens mij kan hij nu met een bloed onderzoek zien of ik zwanger ben??????????.
Ik hoop dat ie dat wil doen.
Vorige maanden had ik een goede week voor ik ongi moest worden,hele zere borsten,nou heb ik eigenlijk nergens last van,alleen een beetje vreemde buik,en dat had ik de vorige maanden weer niet,dus eigenlijk heb ik goede hoop.
Wij zijn al vanaf begin dit jaar bezig voor ons derde wonder,in juni miskraam gehad.
Maar aangezien ik 37 ben,ging het nu allemaal niet zo vlot meer,ook heb ik suikerziekte,dat is ook niet echt gunstig,alhoewel ik dat goed onder controle heb.
Meiden ik hoop zo dat het raak is,dat zou een geweldige sinterklaas kado zijn.
Ik moest dit ff van me af schrijven.
liefs mexx-ann
Ik weet in ieder geval dat mijn eisprong op 22 november van goede grootte was.
Dat is toen met een echo gemeten,en dat zag er heel goed uit zei hij.(toen ook bloedgeprikt op een aantal dingen?)
Een week later weer bloed geprikt op progesteron gehalte.
En nu moet ik om 11 uur weer bij hem zijn.
Volgens mij kan hij nu met een bloed onderzoek zien of ik zwanger ben??????????.
Ik hoop dat ie dat wil doen.
Vorige maanden had ik een goede week voor ik ongi moest worden,hele zere borsten,nou heb ik eigenlijk nergens last van,alleen een beetje vreemde buik,en dat had ik de vorige maanden weer niet,dus eigenlijk heb ik goede hoop.
Wij zijn al vanaf begin dit jaar bezig voor ons derde wonder,in juni miskraam gehad.
Maar aangezien ik 37 ben,ging het nu allemaal niet zo vlot meer,ook heb ik suikerziekte,dat is ook niet echt gunstig,alhoewel ik dat goed onder controle heb.
Meiden ik hoop zo dat het raak is,dat zou een geweldige sinterklaas kado zijn.
Ik moest dit ff van me af schrijven.
liefs mexx-ann