zometeen naar gyn bloed

hey meiden heb ik weer...
last van bloeden dus zometeen om 11:00 bij de
gyn wezen en dan gaan ze me weer even controleren
hopen dat het niks ergs is
maar ken wel evn naar me princesjje kijken gelukkig
en even nog genieten zolangs ze nog in me buikkie zit komt nu wel dichtbij allemaal
groetjes michelle

hey meiden ben geweest en bloed bleek van de slijmprop af te komen maar die is er nog niet uit.
maar ze zeggen dat het wel vandaag of morgen eruit komt denken ze ... ik ben 8 april uitgerekent ..
dus weer even wat positiefss dat het gewoon allemaal goed gaat ze weegt 2600 dus mag ngo wel even blijven zitten van mij xxxx

Als je je slijmprop verliest hoeft dat nog niet te betekenen dat je die week nog bevalt. Dat kan best nog wel even duren is mij verteld door de vk.
Succes in ieder geval.

jaa weet ik ook wel dat het niet gelijk hoef maar liever magdie nog lekker blijven zittuh en zij ook nog hhahaha :D maar goed als het gebeurd gebeurd het ..
ze komt zowiezo over 4a 6 weken als ik over tijd ga.. en me zoontje van 2 zit de heledag zussje mama baby in de buik dus vind het nog wellekker prettig zoo:D hahaha xx

gelukkig maar dat alles goed gaat!
die slijmprop zegt idd niks. die ben ik bij mn 2e al verloren in de 5e maand van mn zwangerschap!
2600 gram is idd nog wel iets te weinig dus laat haar nog maar even lekker zitten ja :D

schattig he, hoe die kleintjes uitkijken naar hun broertje/zusje!

mijn oudste was 2 jaar en 4 maanden toen haar zusje geboren werd. zo klein dat ze was, zo goed ze alles al begreep. toen haar zusje geboren werd, wilde ze flesjes geven, helpen in badje enz
echt een grote (maar voor mij nog steeds kleine) meid!
nu is ze inmiddels alweer 4 en is het besef nog sterker. ze weet haar broertje haar naam al en wilt elke dag .... wel een kus geven. ook zegt ze dan: wordt maar groot en sterk hoor (naam)
loopt tegen iedereen op te scheppen dat ze er een broertje bij krijgt en loopt letterlijk af te tellen ( we hebben een kalender gemaakt met de maximale datum dat hij komt. dan kan het alleen maar meevallen voor haar als hij eerder komt)

mn jongste is nu 21 maanden. snapt wel dat er een baby in mn buik zit en als ik vraag: waar is je broertje, trekt ze mn shirt omhoog hihihi
ze mag alleen geen kusjes meer geven omdat ze al 2 keer in mn buik heeft gebeten (au!)
ze snapt het een heel stuk minder dan haar zus toendie tijd.
haar zus was echt heel liefdevol. zij is echt een rouwdouwer waar ik straks echt goed op moet letten want ze zal zo haar broertje een dreun verkopen!

nou, geniet nog even van die dikke buik. binnen nu en 6 weken hebben we onze ukkies in onze armen :D (ben 11 april uitgerekend)

liefs, do

Terug
Bovenaan