zo'n honger!

hebben jullie dat nou ook, zo'n enorme honger? na mijn ontbijt hou ik het krap een uur vol en dan moet ik weer eten.....en het volgende uur weer. ik ben elke ochtend bij de bakker te vinden voor krentebollen en eierkoeken. dat vindt mijn zoontje niet erg want hij krijgt hier altijd een koekje. ik maak me alleen een beetje zorgen over de kilo's die er in dit geval toch aan moeten vliegen.
ik ben nu 10 wk en 2 dg.
herkennen jullie dit?

groetjes

Hier juist het tegenovergestelde.
Ben nog steeds met vlagen misselijk en eet kleine beetjes.

Voor je zoontje is het feest haha.
Die vindt het vast gezellig om met zijn moeder naar de bakker te gaan.

Gelukkig valt het bij mij mee deze keer! Heb wel meer honger en eet veel Liga's, maar ik ontbijt niet 2 keer (zoals bij mijn eerste zwangerschap). Ik ga ook mijn best doen om niet zo aan te komen. De eerste keer was ik 30 kilo aangekomen en de tweede keer 25 kilo. Pfff...

Ja ik heb ook steeds honger... Probeer het bij kleinere porties te houden.

Ik wordt nu al bol. Ik probeerde vandaag mijn sportbh aan, en in de omtrek was ik toch echt gegroeid (dus niet de cupmaat, dat was al bekend)...

Groetjes

Bij mij valt het nu ook heel erg mee.
Af en toe heb ik van die buien, maar dat is eigenlijk meer zelden. Ik ben nog steeds vaak misselijk en eet dus iedere keer kleine beetjes op een dag.
Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat wel dat ik iedere keer zo'n honger had.

Liefs marielle

hier nog een vreetzak,vooral brood en soep,maar een zak drop gaat er ook goed in,haha alle lekkere dingen wel,en ik was al dikker voor de zwangerschap,ik kan na de bevalling gelijk naar de sportschool rollen!!!

groetjes 14wk en 1 dag

Terug
Bovenaan