Zo'n makkelijk kind!!!

Mijn mooie meisje is al weer ruim twee weken. Wat moest ik in het begin even wennen aan weer zo'n klein babytje, maar wat gaat het allemaal makkelijk weer. Het is vreemd maar ook zo vertrouwd. En wat is het een makkelijk kind! Ze slaapt 's nachts al door. De laatste voeding krijgt ze om 23.00 en de eerste weer om 05.00. die doet mijn man zodat ik heerlijk slapen kan. Ze huilt alleen als ze honger heeft, een vieze broek of als ze even aandacht wil. Maar zodra ik haar pak om te gaan verschonen of lekker even met haar te kroelen is ze stil. In de kinderwagen vind ze het ook heerlijk, ligt lekker te slapen als ik met haar de andere kinderen uit school ga halen. Ja, ik zit echt op een grote roze wolk!!
 
jeetje heerlijk hoor!
je maakt me een beetje jarloers haha.
hoop deze keer toch ook dat we een makkelijke baby hebben. mijn andere zoontje 5 keer per nacht wakker en dat maanden lang.
heel veel roze wolken nog toegewenst.
lekker van genieten hoor!
geef je eigenlijk flesvoeding?
groetjes van
 
he meis o wat heerlijk, onze dochter pff nu bijna 3 was ook makkelijk ook om 23.00 uur de laatste voeding en om 5 uur weer, vanaf de eerste moment eigenlijk al maja gaf ook borstvoeding en had best wel veel.

is lekker he zo'n makkelijke kind, ga lekker genieten van jullie wondertje

liefs
 
Lekker joh!

Ik heb ook een babytje van nu 11 dagen oud.. ook zo'n heeerlijk makkelijk ventje.. Ik weet niet eens hoe zijn huilgeluid klinkt!
Nu maar hopen dat dit zo blijft voor ons !

Genietse!
 
@ kidsbaby,

ja ik geef flesvoeding. Daarom is het ook zo makkelijk dat mijn man de voeding van 5.00 kan doen. Hij moet toch om die tijd op voor zijn werk dus tuttelt ie eerst ff lekker met zijn dochter.
 
Terug
Bovenaan